Minähän kysyin vain että saako ja miksei saa, en sanonut omaa mielipidettäni suuntaan enkä toiseen,Alkuperäinen kirjoittaja juunas:Onks ap ihan tosissaan. Siis missä maailmassa ap elää, sellaisessako, jossa tärkeintä on miehen halujen tyydyttäminen. Hohhoijaa.
MInkälainen mies haluaa tyydyttää himonsa nukkuvaan lahnaan????Alkuperäinen kirjoittaja toini:ei sais mennä vieraisiin, eikä mee!
mulle se vaan aina sanoo, et ei haittaa vaik mä nukun.. ja mun puolesta saa silti paneskella mua, vaik mie nukun, ku en useinkaa oo kauheen kiinnostunu seksistä, varsinkaan nyt raskaana. mut kyl mies saa panna mua, vaik en ite jaksa olla aktiiivinen.
Tää tällanen on sit sulle ihan ok? Exällä oli tapana paljonki harrastaa tota, ja mun herätessä musta tuntu melkeen et mua raiskattais tai jotain siihen suuntaan. Tosi epämukavaa kuitenki :/Alkuperäinen kirjoittaja toini:ei sais mennä vieraisiin, eikä mee!
mulle se vaan aina sanoo, et ei haittaa vaik mä nukun.. ja mun puolesta saa silti paneskella mua, vaik mie nukun, ku en useinkaa oo kauheen kiinnostunu seksistä, varsinkaan nyt raskaana. mut kyl mies saa panna mua, vaik en ite jaksa olla aktiiivinen.
Ei saa. Tumppuun saa vetää vaikka joka päivä.Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:Jos ei niin miksei? Esimerkiksi jos seksiä olisi kerran kuussa tmv.
juu, useesti se haluaa antaa mulle vaan suuseksiä kauan... ja kyllä ne halut mullakii useesti sitte herää..Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Tää tällanen on sit sulle ihan ok? Exällä oli tapana paljonki harrastaa tota, ja mun herätessä musta tuntu melkeen et mua raiskattais tai jotain siihen suuntaan. Tosi epämukavaa kuitenki :/Alkuperäinen kirjoittaja toini:ei sais mennä vieraisiin, eikä mee!
Normaali mies joka on seksuaalisesti aktiivinen jolla on kumppani jonka ei tee mieli.Alkuperäinen kirjoittaja ooo:MInkälainen mies haluaa tyydyttää himonsa nukkuvaan lahnaan????Alkuperäinen kirjoittaja toini:ei sais mennä vieraisiin, eikä mee!
Ja sinulla on naimissa ollessa _velvollisuus_ ottaa kumppanisi tunteet huomioon myös, kuten hänellä sinun.Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Ei saa. Tumppuun saa vetää vaikka joka päivä.Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:Jos ei niin miksei? Esimerkiksi jos seksiä olisi kerran kuussa tmv.
Miksikö? Siksi, että on mun kanssani naimisissa. Jos koko paketti ei miellytä, niin saa vaihtaa paketin kokonaan. Mä en tee mitään hännänheiluttajalla.
Et niin, mutta kyllä aloitus jotain kertoo... No kerropas miksi teit tuollaisen aloituksen?Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:Minähän kysyin vain että saako ja miksei saa, en sanonut omaa mielipidettäni suuntaan enkä toiseen,Alkuperäinen kirjoittaja juunas:Onks ap ihan tosissaan. Siis missä maailmassa ap elää, sellaisessako, jossa tärkeintä on miehen halujen tyydyttäminen. Hohhoijaa.
Älä sä puhu miehistä yhdessä muotissa.Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Normaali mies joka on seksuaalisesti aktiivinen jolla on kumppani jonka ei tee mieli.Alkuperäinen kirjoittaja ooo:MInkälainen mies haluaa tyydyttää himonsa nukkuvaan lahnaan????Alkuperäinen kirjoittaja toini:ei sais mennä vieraisiin, eikä mee!
Älä yritä demonisoida miehiä.
Naurettava yritys pakottaa miehet sellaiseen muottiin joka sopii naiselle paremmin.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Normaali mies joka on seksuaalisesti aktiivinen jolla on kumppani jonka ei tee mieli.Alkuperäinen kirjoittaja ooo:MInkälainen mies haluaa tyydyttää himonsa nukkuvaan lahnaan????Alkuperäinen kirjoittaja toini:ei sais mennä vieraisiin, eikä mee!
Älä yritä demonisoida miehiä.
Naurettava yritys pakottaa miehet sellaiseen muottiin joka sopii naiselle paremmin.