No aika moni täällä siitä tilittää kun mies haluaa ja itse ei halua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihmettelen suuresti miten sä tiedät mitä muiden makuuhuoneissa tapahtuu tai ei tapahdu. Ei miehenkää tarvitse harrastaa seksiä silloin kuin ei halua.Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:Mä en vaan tajua joidenkin naisten asennetta "Mun ei tarvi harrastaa seksiä jos mä en halua"
Ei parisuhde noin toimi. En mäkään halua tavata miehen sukulaisia ja miljoona muutakin asiaa mitä mä en välttämättä halua, mutta koska rakastan miestäni, teen niitä asioita hänen vuokseen. Myös seksi kuuluu mielestäni, vaikka meillä ei mielestäni ole siitä kiinni että mies haluaa enemmän kuin minä, mutta jos olisi näin, voisin suostua vaikka ei haluttaisi
Joskus. Ennenmuinoin tuomittiin eroon syyllinenkin. Mutta ei enää.Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:Sen perusteella on joskus saanut avioeron. Kuten myös puutteellisen seksielämänkin...Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Aviorikos ei ole juridisesti rikos. Siitä ei siis tuomita.Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:Valitettavasti se ei ole sallittua suomessaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos elämä on seksistä kiinni kannattaa pysyä moniavioisena.
Luuletko oikeasti, että kukaan täällä palstaileva nainen ei tekis sitä myös miellyttääkseen? Se et palstalla kirjoittaa sitä ja tätä ei tarkoita sitä etteikö elämässä tapahtuisi muutakin.Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:No aika moni täällä siitä tilittää kun mies haluaa ja itse ei halua.
Pointti nyt vain oli se että kun sitä niin paljon tekee muutenkin asioita jotka ei aina miellytä niin miksi joillekin on niin iso juttu sekstailla joskus toisen mieliksi? Ties vaikka sitä itsekin innostuu mukaan...
Ai sun siskoa saa panna muttei vierasta? Yök.Alkuperäinen kirjoittaja suska:Ei saa mennä vieraisiin. Siskoni auttaa tarvittaessa...Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:Jos ei niin miksei? Esimerkiksi jos seksiä olisi kerran kuussa tmv.
Mulla vain ajatus karkaili tänään kun ajattelin jos itse olisin siinä tilanteessa että en haluaisi seksiä, niin antaisin miehelle luvan käydä vieraissa, sehän olisi minun kannalta vain hyväkin kun ei olis toinen aina hönkimässä niskaan.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No mun on kyllä HYVIN hankala kuvitella tilannetta, jossa seksiä on vain kerran kuussa kun ollaan parisuhteessa.
Mutta siis, miksi otsikossa puhutaan vaan miehistä, onko tää nyt niin, että miehillä ja naisilla on eri säännöt vai miten? Mun mielestä nämä asiat tehdään suhteen alussa selviksi. Mulle, jos seksiä on vain kerran kuussa, niin se on ongelma. En sen takia pettäisi, mutta kyllä haluaisin jonkun selvityksen. Mun mielestä sen enempää miehellä kuin naisellakaan ei ole oikeutta pettää parisuhteessa missään olosuhteissa. Ellei nimenomaisesti anneta siihen lupaa.
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Halut meillä menee kyl samalla tavalla mutta silti miehellä olisi lupa toiseen naiseen jos niin haluaisi.