Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:20 kiloa ei ole kyllä mitään aikuisella ihmisillä. Pienen vararenkaan takia kumppaninsa jättävien kohdalle soisinkin sen lihovan puolison, pääsisiväthän lihojat eroon huonosta kumppanista. Sama kyllä tuon masentuineisuudenkin kanssa. En ihmettele jos masentuu kun kumppani on niin kusipäinen että jättäisi toisen sairauden takia. Varmasti on paremmat mahdollisuudet masentuneen tervehtyäkin kun pääsee sellaisesta puolisosta eroon.
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:En mä jättäisi, sehän on ollut vähän lihava koko ajan. Mä en kyllä itse haluaisi lihoa, vaikka eipä se miestäni kuulemma haittaisi, olisi kuulemma jopa ihan suotavaa. Mua alkaisi itseäni ärsyttämään, jos lihoisin tässä parisuhteen aikana.
Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:En mä jättäisi, sehän on ollut vähän lihava koko ajan. Mä en kyllä itse haluaisi lihoa, vaikka eipä se miestäni kuulemma haittaisi, olisi kuulemma jopa ihan suotavaa. Mua alkaisi itseäni ärsyttämään, jos lihoisin tässä parisuhteen aikana.
Sulle muutama lisäkilo ei tekisi pahaa. Mutta sähän ihannoitkin anorektista vartaloa mikä ei ole kyllä kaunis.
Alkuperäinen kirjoittaja bg:En jättäisi, olemme olleet yhdessä yli 12 vuotta. Itse paisuin kilpirauhasen vajaatoiminnan takia lähes 25kg, mutta onneksi kilot ovat nyt alkaneet pikku hiljaa tippua. Aika takapuolesta se olisi, jos mies minut tuon takia olisi heivannut pihalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:En mä jättäisi, sehän on ollut vähän lihava koko ajan. Mä en kyllä itse haluaisi lihoa, vaikka eipä se miestäni kuulemma haittaisi, olisi kuulemma jopa ihan suotavaa. Mua alkaisi itseäni ärsyttämään, jos lihoisin tässä parisuhteen aikana.
Sulle muutama lisäkilo ei tekisi pahaa. Mutta sähän ihannoitkin anorektista vartaloa mikä ei ole kyllä kaunis.
Olenko mä niin sanonut jossain? Jos en pidä ylipainoista vartaloa erityisen kauniina, niin ei se tarkoita että ihannoisin myöskään anorektista vartaloa.
Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa harmaana:Kun sun tekstejä lukee niin sen huomaa, että ihannoit sairaalloista laihuutta. Itsekin haluat olla aivan liian laiha vaikka sun pitäisi nostaa painoasi ainakin viisi kiloa. On rumaa kun aikuinen nainen on noin laiha ja uskoo sen vielä olevan kaunista.
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa harmaana:Kun sun tekstejä lukee niin sen huomaa, että ihannoit sairaalloista laihuutta. Itsekin haluat olla aivan liian laiha vaikka sun pitäisi nostaa painoasi ainakin viisi kiloa. On rumaa kun aikuinen nainen on noin laiha ja uskoo sen vielä olevan kaunista.
Mun mielestä on rumaa haukkua toisen vartaloa, varsinkaan kun en millään laihdutuskuurilla tässä ole tod. viime aikoina ollut, pikemminkin päinvastoin; syön paljon. Mutta kaikkiin ei se ihra niin hyvin tartu kuin toisiin. Aikuisia naisiakin on aika paljon eri vartaloisia, kuka pitää mitäkin kauniina, on makuasia.
Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa harmaana:Nämä sun lässytyksen ei poista mitenkään sitä, että sä ihannoit sairaalloista laihuutta. Jos jonkun bmi on yli 19 niin se on sun mielestä rumaa ja nainen oli silloin muka armottoman iso läski.