S
Sone
Vieras
En jättäis. Mutta todellakin lähettäis yhdessä lenkille. Samoin toivoisin miehenikin ajattelevan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eihän sitä miestä jätetä sen lihomisen vuoksi vaan siksi, ettei se lihonut ole enää sama ihminen jonka kanssa mentiin yksiin.
Sen ulkoisen kuorenko kanssa vain menit yksiin?
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:mä olen hivuttanut noi kasvikset ja salaatit takasin meidän ruokapöytään..ulkona syödään kerran-pari kuukaudessa.
Itse kun yritän painoa pudotaa niin jos mies omistaan haluaa eroon niin siinähän se menee samalla.
Oli vaan niin pysäyttävä tuo työkaverin heitto,aika pinnallinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja osa:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:mä olen hivuttanut noi kasvikset ja salaatit takasin meidän ruokapöytään..ulkona syödään kerran-pari kuukaudessa.
Itse kun yritän painoa pudotaa niin jos mies omistaan haluaa eroon niin siinähän se menee samalla.
Myönnän että haluan fyysisesti urheilullisen näköisiä miehiä ja mieheni kuuluu tähän. Olenko sitten pinnallinen, ehkä sitten. Minusta minun pitääkuitenkin fyysisesti haluta häntä, jotta suhde voi olla hyvä. Olemme jutelleet asiasta ja kumpikin näemme asian näin, joten mikään yllätys tämä ei ole kummallekaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja osa:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:mä olen hivuttanut noi kasvikset ja salaatit takasin meidän ruokapöytään..ulkona syödään kerran-pari kuukaudessa.
Myönnän että haluan fyysisesti urheilullisen näköisiä miehiä ja mieheni kuuluu tähän. Olenko sitten pinnallinen, ehkä sitten. Minusta minun pitääkuitenkin fyysisesti haluta häntä, jotta suhde voi olla hyvä. Olemme jutelleet asiasta ja kumpikin näemme asian näin, joten mikään yllätys tämä ei ole kummallekaan.
Onko teillä lapsia? Omalla kohdallani ainakin lasten saaminen muutti arvomaailmaani aika rajusti. Joillakin siitä voi varmasti seurata se, että salille ei ole mikään kiire vauvan synnyttyä eivätkä raskauskilotkaan tunnu enää niin vakavalta asialta. Jos suhde perustuu ulkonäköön, niin naiselle tulee hirveät paineet laihduttaa puolison takia, ettei puoliso hylkää. Tuntuisiko se sitten enää hyvältä, vaikka suhteen alussa ulkonäköseikoista ollaankin oltu yhtä mieltä?
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:aika pinnallinen on parisuhde jos tuollasen takia miehensä jättäis.Samalla periaatteellahan vois mies jättää naisensa sitte, nainen lihoo raskausaikana 20kg eikä laihdu enää entisiin mittoihin niin silloinko mies on oikeutettu jättämään naisen?Tai puoliso sairastuu vakavaan sairauteen niin toinenko lähtee ja ettii terveen vierelleen? Mihin tää maailma on menos??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle tuo että aikuinen ihminen laitetaan jollekin laihdutuskuurille, kuullostaa todella oudolta... saatika sitten se että oma akas muuttuisi vastenmieliseksi ja epähaluttavaksi jos esimerkiksi sattuu lihoamaan![]()