Jos miehesi olisi hakenut avioeroa, antaisitko hänelle piparia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikkee sitä kuulee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaikkee sitä kuulee

Vieras
Jos mies on laittanut avioerohakemuksen vireille, sitten on kuin muka mitään ei olisi. Ei edes keskustele asiasta, vaan se on vain kuin joku turha juttu. Sitten kuitenkin koittaa halailla, lähennellä ja sanoo että kun tulee töistä, haluaisi piparia. Just joo, tosiaankin jos piparia haluaa, niin hakekoon kaupasta!

Onko tuo edes normaalia enää tuollaisen miehen käytös?

[QUOTE="vieras";25962810]No miksi se sitten on eroomassa? Kai se menee omaan kämppäänsä töiden jälkeen, en minä ainakaan ottaisi vastaan.[/QUOTE]

Ei se ole kertonut. Sanoi ettei tiedä mistään mitään. No tämä meidän suhde on ollutkin sellaista huopaamista ja soutamista aina sen mukaan mistä milloinkin herralle tuulee. Lupasi kyllä jutella asiasta mutta ei ole kyllä vielä avannut suutaan asian tiimoilta. Saan elää koko ajan kuin veitsenterällä että mitähän se taas keksii. Saman katon allahan me asutaan ja lapset on vielä pieniä. Hän voi kuulemma muuttaa talon toiseen päähän asumaan vaikka erottaisiin. Just joo, eli osallistuisi lasten hoitoon ym. silloin kun huvittamaan sattuu. Onkohan tolla miehellä jokin pahemman luokan ongelma? Musta tuo ei kuulosta terveen ihmisen ajattelutavalta.

[QUOTE="vieras";25962839]Pistä se ulkoruokintaan, en minä ainakaan tuollaista kattelisi enempää.[/QUOTE]

Aion pistääkin. Olen tarpeeksi monta vuotta katsellut herran pelleilyjä. Kunhan saan ensin omat asiani järjestykseen että pystyn lähtemään tai heittämään ukon pihalle.

Naurettavinta on se, että olemme olleet vuosia avoliitossa kunnes viimein virallistimme suhteemme. Olemme olleet siis aviossa vasta reilun vuoden. Sormusta herra ei ole viitsinyt koko aikana pitämään kuin muutamia kertoja. Todella loukkaavaa minua kohtaan. Mutta se taas ei herraa hetkauta niinkuin ei mikään muukaan.

Jos tuo nyt eroa hakis, niin todellakin asuis jo jossain ihan muualla ja sais piparinnälkänsä tyydyttää miten haluaa.

Mun on vain käytännön syistä vielä kateltava tuota piparinnälkäistä sotkevaa sikaa sen aikaa että saa käytännöt järjestettyä.
Olen miettinyt monta kertaa, että onkohan tuo joku narsisti. Ei mitään hajua toisten tunteista, oikeustajusta tai mistään muustakaan. Hän saa tehdä juuri niinkuin huvittaa, käyttää valtaansa mm. raha-asioita salaamalla. Mun oma itsetunto on niin alhaalla että inhoan itseäni ja koko elämää jo. Olen vankina omassa kodissani ja riippuvainen ukosta. Siitä onkin sitten helppo itsensä repiä irti :(

Mun on vain käytännön syistä vielä kateltava tuota piparinnälkäistä sotkevaa sikaa sen aikaa että saa käytännöt järjestettyä.
Olen miettinyt monta kertaa, että onkohan tuo joku narsisti. Ei mitään hajua toisten tunteista, oikeustajusta tai mistään muustakaan. Hän saa tehdä juuri niinkuin huvittaa, käyttää valtaansa mm. raha-asioita salaamalla. Mun oma itsetunto on niin alhaalla että inhoan itseäni ja koko elämää jo. Olen vankina omassa kodissani ja riippuvainen ukosta. Siitä onkin sitten helppo itsensä repiä irti :(

:hug:

Nyt vaan pysyt lujana ja pidät katseen määränpäässä. Sä olet päätöksen jo tehnyt, toteutus tulee kuin itsestän kun tulee se tilaisuus.

• Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
[QUOTE="JokuVaan";25962933]Siis onko sulla joku suunnitelma miten sun asiat "järjestyy" että pääset moisesta ukosta, vai toivotko vaan...?[/QUOTE]

On mulla jotain mutta en todellakaan tiedä miten tuosta paskiasesta pääsee eroon kun on yhteinen talo ja lapset :(

Se siinä onkin, kun on tehnyt jonkun kanssa lapsia, ei siitä pääse todnäk koskaan eroon.. Jollain lailla pitää olla lasten vuoksi tekemisissä.
Talosta sentään pääset eroon. Sano miehellesi, että nyt kun kerran laitoit erohakemuksen niin talo menee samantien myyntiin, jos ette kumpikaan lunasta sitä itsellenne?

Yhteistyössä