K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun ex oli sairaalloisen mustasukkainen, ja jos jotain tuollaista olisin kertonut, olisin saanut itse turpiini. Koska olisin sen jotenkin itse aiheuttanut.
Eli en kertoisi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun ex oli sairaalloisen mustasukkainen, ja jos jotain tuollaista olisin kertonut, olisin saanut itse turpiini. Koska olisin sen jotenkin itse aiheuttanut.
Eli en kertoisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun ex oli sairaalloisen mustasukkainen, ja jos jotain tuollaista olisin kertonut, olisin saanut itse turpiini. Koska olisin sen jotenkin itse aiheuttanut.
Eli en kertoisi.
Hui, eihän semmoisen kanssa kannata kenenkään olla. Onneksi se on sun eksä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun ex oli sairaalloisen mustasukkainen, ja jos jotain tuollaista olisin kertonut, olisin saanut itse turpiini. Koska olisin sen jotenkin itse aiheuttanut.
Eli en kertoisi.
Ei hän lyö, mutta mustasukkaisuus saattaisi yltyä. Toisaalta en halua salata häneltä mitään
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ymmärrä miksi pitäisi kertoa.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:jos mies oli ERITTÄIN MUSTASUKKAINEN , se ei vaan olis mun mies.
yksinkertaista.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ymmärrä miksi pitäisi kertoa.
Mä ainakin kerron kaiken, koska muuten jos mies kuulisi muuta kautta, se alkaisi epäillä, että mulla on joku syy salailla semmosta. Jos se hiplailija vaikka alkais puhua musta miehelle jotain, niin miehestä ois varmaan aika outoa, jos oisin jättänyt asian kertomatta.
Enkä mä myöskään halua, että mies on sellasen tyypin kaveri, joka on sillä tavalla petollinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Omalle miehelle uskaltaisin kertoa, ei ole kyllä mustasukkaista sorttia. Mutta ei se tuollaista sulattaisi.
Mutta olen aikoinaan ollut sairaalloisen mustasukkaisen miehen kanssa ja en ikinä olisi USKALTANUT kertoa koska syy olisi ollut lopulta minun ja siltä mieheltä olisi nenä murtunut vähintään ensi hötäkässä.... Oma kohtalo olisi eniten pelottanut. Kannattaa hankkiutua eroon sellaisista mustasukkaisista hörhöistä, hulluks tulee niiden seurassa.
Alkuperäinen kirjoittaja bertta:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Omalle miehelle uskaltaisin kertoa, ei ole kyllä mustasukkaista sorttia. Mutta ei se tuollaista sulattaisi.
Mutta olen aikoinaan ollut sairaalloisen mustasukkaisen miehen kanssa ja en ikinä olisi USKALTANUT kertoa koska syy olisi ollut lopulta minun ja siltä mieheltä olisi nenä murtunut vähintään ensi hötäkässä.... Oma kohtalo olisi eniten pelottanut. Kannattaa hankkiutua eroon sellaisista mustasukkaisista hörhöistä, hulluks tulee niiden seurassa.
PEESI! mullaki kokemusta asiasta.. kerran sai päähänsä että olen vuosia sitte ennen kuin hänet tuntenu käyny hänen kaverin kans.. siitä riemu repes ja jokainen mun liike kytättiin ja syyttelyä sain niskaan. Onneksi on ex mies..
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja bertta:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Omalle miehelle uskaltaisin kertoa, ei ole kyllä mustasukkaista sorttia. Mutta ei se tuollaista sulattaisi.
PEESI! mullaki kokemusta asiasta.. kerran sai päähänsä että olen vuosia sitte ennen kuin hänet tuntenu käyny hänen kaverin kans.. siitä riemu repes ja jokainen mun liike kytättiin ja syyttelyä sain niskaan. Onneksi on ex mies..
Minä sain kerran köniini yhdestä lauseesta. Exä alkoi kysellä että olenko ollut hänen kaveriensa kanssa ennen häntä. Sanotaan vaikka että Killen ja Villen. Killeä en edes tuntenut ennen exääni ja Villenkin vain kaverina. No erehdyin sanomaan että "En ole ollut kummankaan kanssa, naurettavaa edes väittää että kun en edes Killeä tuntenut."
Exä veti pultit siitä että mainitsin Killen erikseen, eli olinkin sitten TODENNÄKÖISESTI ollut sen vitun Villen kanssa! Sain läsäriä ja tyynyä naaman päälle tukehduttamis-tarkoituksessa siitä hyvästä. Tosi ihana exä :heart: ( :kieh: )
Alkuperäinen kirjoittaja maritu:Alkuperäinen kirjoittaja endie:jos mies oli ERITTÄIN MUSTASUKKAINEN , se ei vaan olis mun mies.
yksinkertaista.
Minulla myös näin.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja maritu:Alkuperäinen kirjoittaja endie:jos mies oli ERITTÄIN MUSTASUKKAINEN , se ei vaan olis mun mies.
yksinkertaista.
Minulla myös näin.
Yhdestä sellaisesta eroon päässeenä, juurikin näin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Niin ja kun oikeasti kukaan ei ole mitään mistään Killestä ja Villestä edes puhunut, se on sillä miehellä vaan pikkupäässä alkanut itää epäluulo ja sitten on juorujen varjolla päästävä tenttaamaan. Voi luoja sentään. Kyllä sitä saa ihmetellä että miks sitä oli nuorena niin tyhmä (16-22v) että kuus vuotta tuota paskaa sieti.
"Katsoitko tuota miesmyyjää sillä silmällä, näin kun hymyilit kassalla, hymyilitkö flirttailevasti, ootko varma ettet?" Voi AAAARGH!