Jos miehesi horoskooppi on kauris

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
niin onko samoja piirteitä mitä minun miehessäni?
- Ihan koko ajan pitää olla jotain tekemistä, mieluiten joku isompi projekti ja mitä useampi sen parempi.
- Tekee mieluiten itsenäistä työtä
- Omistaa paljon kavereita jotka ovat aina tervetulleita
- Vahvat mielipiteet asioista
- Rakastaa käsillä tekemistä

Kaverit on ainoa mikä jokseenkin vastaa. toi on kyl niin perässä vedettävä ku voi olla. Autot se kyl pitää hyvässä kunnossa mut paljon muuta iloa siitä ei olekaa. Kaikki hommat venyy, ne tehään aina huomenna... Melkein se ei muuta tee ku nukkuu.

Olen kauris ja muu ei pidä paikkaansa kuin se, että välillä vahvat mielipiteet ja työssä pitää olla hyvä.

Appiukko on kauris ja tuota tekemistä pitää olla kokoajan, autot loistokunnossa ja rakastaa käsillä tekemistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin onko samoja piirteitä mitä minun miehessäni?
- Ihan koko ajan pitää olla jotain tekemistä, mieluiten joku isompi projekti ja mitä useampi sen parempi.

Pätee kyllä mun faijaan. Aina joku rakennusprojekti oltava :)

Vastaanpa miehenä ihan itse.

Toimettomuus on kieltämättä aika tylsää mutta päällekkäisiä projekteja en itsellenä järjestä.

Juu.

Tulen kyllä toimeen kaikkien kanssa mutta mikään huippusosiaalinen en ole. Hyvänpäiväntuttuja on kyllä mutta vain jokunen tosiystävä. Perhe tulee kuitenkin aina ensin, kaikessa.

No totta helvetissä! Seison aina mielipiteiteni takana niitä puolustaen. Tunnustan kyllä jos olen väärässä. Fakta on faktaa, huuhaa, henkijutut ja rajatiede on joutavaa lässytystä ja ajanhukkaa.

Ehdottomasti.

Ok eli siis ihan omanlaisensa tuo mieheni. Välillä vaan itteä rassaa kun ei voi ikinä ottaa rennosti. Nyt ollu jo pidempään remontti menossa (tekee ite) ja tän viikon pieniny polttopuita aina kun töiltään ehtiny. Ja se että kaiken pitää onnistua melkein täydellisesti ennenkuin kelpaa. vaikka hyvä tuo on käsistään.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Vastaanpa miehenä ihan itse.

Toimettomuus on kieltämättä aika tylsää mutta päällekkäisiä projekteja en itsellenä järjestä.

Juu.

Tulen kyllä toimeen kaikkien kanssa mutta mikään huippusosiaalinen en ole. Hyvänpäiväntuttuja on kyllä mutta vain jokunen tosiystävä. Perhe tulee kuitenkin aina ensin, kaikessa.

No totta helvetissä! Seison aina mielipiteiteni takana niitä puolustaen. Tunnustan kyllä jos olen väärässä. Fakta on faktaa, huuhaa, henkijutut ja rajatiede on joutavaa lässytystä ja ajanhukkaa.

Ehdottomasti.

Mies perusteli noita päällekkäisiä projekteja sillä että saa vaihtelua. Miehelläkin enemmän noita kavereita kuin ystäviä. Mutta siis tuntuu että on ainakin suosittu kavereiden keskuudessa. Tai sitte se on vaan sitä mitä yks hänen kavereistaan sano että meille on vaan niin helppo tulla ja helppo olla.
Noista huuhaa jutuista mies ajattelee just samanlai.

Mies perusteli noita päällekkäisiä projekteja sillä että saa vaihtelua.
Onhan joitain pikkujuttuja tietysti monta rautaa tulessa mutta esimerkiksi remonteissa en aloita seuraavaa kohdetta ennen kuin edellinen on valmis. Sitten siinä kaksi huonetta levällään ja kohta kolmas. Ei hyvä.

Onhan joitain pikkujuttuja tietysti monta rautaa tulessa mutta esimerkiksi remonteissa en aloita seuraavaa kohdetta ennen kuin edellinen on valmis. Sitten siinä kaksi huonetta levällään ja kohta kolmas. Ei hyvä.

Mutta jos vaino pyytä korjaamaan vaikka roskiskaapin narisevan oven. Kauan kestää? :)

Etko osaa projektinhallintaa ja/tai töiden järjestelyä?

Kolmea rinnan vietäessa kokonaistyömäärä ja -aika on usein pienempi, kuin kolmessa erikseen toteuteussa.

Mienaan vähän sitäkin, että oletko kuullut juttua ns. kaupungin töistä: Katu revitään auki, tehdään kaapelitöitä, katu kiinni ja päällystetään. Katu revitään auki, tehdään viemäritöitä, katu kiinni ja päällystetään. Katu revitään auki, tehdään kaukolämpökanavatöitä, katu kiinni ja päällystetään. Katu revitään auki, tehdän tietoverkkoasennuksia, katu kiinni ja päällystetään. Katu revitään auki, tehdään vesijohtotöitä, katu kiinni ja päällystetään. Katu revitää auki....

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Etko osaa projektinhallintaa ja/tai töiden järjestelyä?

Kolmea rinnan vietäessa kokonaistyömäärä ja -aika on usein pienempi, kuin kolmessa erikseen toteuteussa.

Mienaan vähän sitäkin, että oletko kuullut juttua ns. kaupungin töistä: Katu revitään auki, tehdään kaapelitöitä, katu kiinni ja päällystetään. Katu revitään auki, tehdään viemäritöitä, katu kiinni ja päällystetään. Katu revitään auki, tehdään kaukolämpökanavatöitä, katu kiinni ja päällystetään. Katu revitään auki, tehdän tietoverkkoasennuksia, katu kiinni ja päällystetään. Katu revitään auki, tehdään vesijohtotöitä, katu kiinni ja päällystetään. Katu revitää auki....

Projektinhallinta on tuttua ihan töistä mutta kotona ei ole kiire ja on mukavampaa kun on vain yksi huone revittynä auki kerrallaan.
Eräällä tuttavalla on tapana aloittaa uutta prokkista vaikka vanhat on vielä levällään. On meinaan aika lohduttoman näköinen kämppä kun joka paikasta johdot roikku, lattiat on auki ja villat pursuaa ja asuakin pitäisi. Tilanne on jo niin epätoivoinen että ei oikein tiedä mitä pitäisi tehdä.

Olen joskus nuorena poikana ollut kaupungin hommissa eikä tuo homma kyllä ole muttunut miksikään :laugh:
Lisäksi kaiken kadun auki repimisen keskellä viisi miestä katsoo kun yksi ei tee mitään.

Mun miehellä täytyy olla koko ajan tekemistä..
Kavereista sen verran että "vaki"piiriin ei kuulu hirmu montaa ihmistä, mutta on valmis kutsumaan meille suunnilleen viiden minuutin kadulla juttelun jälkeen tuntemattomia...

Tekee mieluiten töitä kaverin kanssa.
Ja tykkää tehdä käsillä..

Vahvoja mielipiteitä ei kyllä ole. Tai varmaan on, mutta ei raukka uskalla seistä niiden takana, kun äitinsä on vienyt hältä itseluottamuksen.

uu oikee kauris munkin mies on.
kesälomia ei oo pitänyt 25 vuoteen kun rakastaa niin työtään.sillä on oma yritys
aina rakentaa,korjaa,tekee yleensä kaiken.
ainut mikä ärsyttää on sen saituus rahan suhteen ja myymään se on kova poika.bisnesvainu

Yhteistyössä