Jos matkanne töihin olisi vain 2km, miten se kulkisitta?

• Viestiketjun aloittaja mur
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Pyörällä tai kävellen. Jos oon ruokaostoksille menossa töistä tullessa, niin sitten autolla. Tai jos on ihan älytön pakkanen. Tai laiskottaa. Mutta siis pääosin menisin pyörällä tai kävellen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
No autolla meen. Tilanteessasi ostaisin oman auton. Tosin 2km on lyhyt matka mennä hakemaan se auto tarvittaessa.
No minusta järkevämpi on miehen mennä pyörällä, kun minun kahen kakrun kanssa lähtee hakemaan autoa työpaikan pihalta :/
Mihin aikaan miehen työt alkaa? Oletteko hereillä lasten kanssa silloin? Jos vaikka kävisitte viemässä sellaisina päivinä kun tiedätte että autoa tarvitsette.
Voi hitto miten laiskaa... Mä kävelin ala-asteikäisenä tuollaisen koulumatkan. Ei ihme että jengi lihoo, jos kahden kilometrin matkat pitää kuskata aikuistakin... Jos kyseessä olisi pienet lapset, niin ymmärtäisin.

Riippuu missä se työpaikka sijaitsee. Jos mä asuisin vaikka Hakaniemessä ja olisin keskustassa töissä, niin en mä pyörällä lähtisi pujottelemaan, vaan suosiolla sporalla :D Mutta jossain landella kyllä suosiolla mankelilla.

Yhteistyössä