Mulla nyt 4+1,joten mennään nyt etiäpäin hissunkissun,fiilikset ovat vähän utopistiset,ei meinaa uskoa vielä koko asiaa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Oiiii, onnea paljon!!! :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart:
Täällä 11+6, olo loistava. Vähän vielä väsymys painaa, mutta ei ihan niin pahasti kuin aiemmin. Torstaina np-ultra
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:onnittelut bad virgin! :flower: =)
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mulla nyt 4+1,joten mennään nyt etiäpäin hissunkissun,fiilikset ovat vähän utopistiset,ei meinaa uskoa vielä koko asiaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Oiiii, onnea paljon!!! :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart:
Täällä 11+6, olo loistava. Vähän vielä väsymys painaa, mutta ei ihan niin pahasti kuin aiemmin. Torstaina np-ultra
Epistä, sulla on jo torstaina np-ultra, mulla vasta 5.10 :snotty: Torstaina kyllä on mulla neuvola-lääkäri =)
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mulla nyt 4+1,joten mennään nyt etiäpäin hissunkissun,fiilikset ovat vähän utopistiset,ei meinaa uskoa vielä koko asiaa![]()
siis samoissa ollaan
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Oiiii, onnea paljon!!! :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart:
Epistä, sulla on jo torstaina np-ultra, mulla vasta 5.10 :snotty: Torstaina kyllä on mulla neuvola-lääkäri =)
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:onnittelut bad virgin! :flower: =)
Missäs sä olet ollut,kun en ole suhun täällä vähään aikaa törmännyt?
Sulla on muuten melkein kaima täällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:et oo sit viel vaihtanut nikkii![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja seropi:et oo sit viel vaihtanut nikkii![]()
![]()
Ei ole tullut vielä mitään hyvää mieleen :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:onnittelut bad virgin! :flower: =)
niin kiire koko ajan etten kerkee ees koneelle :headwall: joskus satunnaisesti kerkeen tovin palstailla mut ei olla satuttu samaan aikaan B) kuka kaima, mitä häh? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja seropi:et oo sit viel vaihtanut nikkii![]()
![]()
Ei ole tullut vielä mitään hyvää mieleen :snotty:
milloin sulla muuten on LA, onko vielä toukokuun puolella vai joko menee kesäkuulle?
Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Oiiii, onnea paljon!!! :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart:
5.10 on sunnuntai...meinaan vaa ku mulla on LA 6.10 se on maanantai...et tekeeks ne sunnutaina noita np ultria...
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:onnittelut bad virgin! :flower: =)
niin kiire koko ajan etten kerkee ees koneelle :headwall: joskus satunnaisesti kerkeen tovin palstailla mut ei olla satuttu samaan aikaan B) kuka kaima, mitä häh? :xmas:
Joku ihmeen cruelladevil tai sinnepäin,meinasin jo et oot vaihtan nikkiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:onnittelut bad virgin! :flower: =)
ei helvetti, ompas mielikuvitukseton immeinen ku on pitäny sama nikki valita :kieh: mähän en nikkiän vaihdaB)
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:onnittelut bad virgin! :flower: =)
ei helvetti, ompas mielikuvitukseton immeinen ku on pitäny sama nikki valita :kieh: mähän en nikkiän vaihdaB)