RV 32 ja yks kaveri ei huomannut raskauttani (ei olla nähty vähään aikaan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
:laugh:

vitsi se nauro ku kerroin et meille tulee parin kuukauden päästä vauva :D
Ei meinannut ensin uskoa :D
Mulla oli sellanen takki päällä ettei sitä masua oikein huomannut. Sain tietää raskaudesta rv 18 ja ollaan nähty viimeks varmaan niihin aikoihin :D joten ei mikään ihme että vähän ihmetteli :D

;) Minua myös miespuolinen työkaveri onnitteli viikolla 32 - oli saanut kuulla (!) raskaudestani - ei ollut itse nähnyt ;) No, juuri ennen synnytystä vatsan ympärys oli 97 cm eli aika helposti sai vielä silloinkin jakun alle piiloon...

Yksi tutun tuttu oli ihmetellyt, kun kuuli, että synnytin esikoiseni. Oli nähnyt mut viikkoa aikaisemmin. Olin mieheni seurassa ja tulivat miehensä kanssa ohimennen juttelemaan. Oli siis selvästi nähnyt mut, mutta ei ollut huomannut, että olin raskaana ja vielä ihan viimesillään. Vatsa oli kyllä aika pieni. Kuopuksen kanssa vatsa tuskin jäi huomaamatta keneltäkään :D

Esikoista odottaessa törmäsin yhteen vanhaan opiskelijatuttuun. Kuulumisia vaihdettaessa kerroin juuri jääväni äitiyslomalle. Hänen piti katsoa oikein toiseen kertaan, että uskoi.

Minulla oli kans esikoisen kohdalla, että jokunen työkaveri hämmästyi, kun jäin äitiyslomalle. Seuraavista lapsista mahan kyllä huomasi paljon aiemmin.

[QUOTE="vieras";29037478]Esikoista odottaessa törmäsin yhteen vanhaan opiskelijatuttuun. Kuulumisia vaihdettaessa kerroin juuri jääväni äitiyslomalle. Hänen piti katsoa oikein toiseen kertaan, että uskoi.[/QUOTE]

no just näin kävi mullekkin :D Ei mun masu iso oo mut ei kyl mikään ihan näkymätönkään. Tosin yhdellä kaverilla oli samanmoinen rv12 :D turvotusta hänellä varmaan

Yhteistyössä