Jos mä kysyn teiltä naisilta pari juttuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jesse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1. Mä en ole rasittava kuin satunnaisesti, ja silloinkin yleensä hakeudun olemaan yksin.

2. Mua vaivaa se, että mun mies on juuri nyt ihan vitun rasittava. (tää tuskin auttaa sun tutkimustasi mitenkään, mutta anyway, se vaan on)

[QUOTE="vieras";23495497]1. Mä en ole rasittava kuin satunnaisesti, ja silloinkin yleensä hakeudun olemaan yksin.

2. Mua vaivaa se, että mun mies on juuri nyt ihan vitun rasittava. (tää tuskin auttaa sun tutkimustasi mitenkään, mutta anyway, se vaan on)[/QUOTE]

Aika helvetin rasittavalta kuulostaa. Olet siis rasittava.

1. En kyllä ole kuullut olevani rasittava, mutta hetkellisesti v*ttumainen kylläkin... Mutta en ole pitkä vihainen enkä nosta vanhoja riitoja esiin uusien mukana.
2. Mikä vaivaa... no ei kyllä ole vaivannu mikään pitkiin aikoihin. Haluaisitko hieman antaa lisä vinkkiä mikä asia sinua erityisesti naisissa v*tuttaa?

[QUOTE="sini";23495501]1. En kyllä ole kuullut olevani rasittava, mutta hetkellisesti v*ttumainen kylläkin... Mutta en ole pitkä vihainen enkä nosta vanhoja riitoja esiin uusien mukana.
2. Mikä vaivaa... no ei kyllä ole vaivannu mikään pitkiin aikoihin. Haluaisitko hieman antaa lisä vinkkiä mikä asia sinua erityisesti naisissa v*tuttaa?[/QUOTE]

Ei kun nyt puhutaan sust ja sun kavereist.

Ei kun nyt puhutaan sust ja sun kavereist.

No auttako nää vastaukset sua?
Mä voi kertoa että jos mun miehessä joku asia ottaa päähän niin sanon sen sille varmasti. Eroa en ole miettinyt kertaakaan tämän 12vuoden aikana. Voin myös ilman omantunnontuskia maata sohvalla ja katsoa kun mies siivoaa tai laittaa ruokaa. Saatan antaa palautetta jos on jatkuvasti menossa jossain jollain syyllä. Nykyään ei kyllä edes tarvi koska työ verottaa yhdessä oloa niin viettää sen mielellään meidän kanssa.
Olis kiva tietää miksi kysyt noita kun nuo ovat aika laajoja kysymyksiä..

[QUOTE="sini";23495506]No auttako nää vastaukset sua?
Mä voi kertoa että jos mun miehessä joku asia ottaa päähän niin sanon sen sille varmasti. Eroa en ole miettinyt kertaakaan tämän 12vuoden aikana. Voin myös ilman omantunnontuskia maata sohvalla ja katsoa kun mies siivoaa tai laittaa ruokaa. Saatan antaa palautetta jos on jatkuvasti menossa jossain jollain syyllä. Nykyään ei kyllä edes tarvi koska työ verottaa yhdessä oloa niin viettää sen mielellään meidän kanssa.
Olis kiva tietää miksi kysyt noita kun nuo ovat aika laajoja kysymyksiä..[/QUOTE]

Kuulostaa minulta, tykkään tehdä pöperöt ja muija hinkkaa telkkarin ja niiin eeeeeeetiöpäin :D

Ihanaa

taisiko käydä taas niin että perjantai kännit ja vonkaus ja pillua ei irronnut joten jesse uhoo laskuhumalassa mammapalstalla kun ei saanut ja akassa vika. *perkle*

Yhteistyössä