Nyt vittu oikeesti!

  • Viestiketjun aloittaja äitis perse
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";28977415]Täytyy ottaa kohta kuva mun hanurista, kunhan lapset menee leikkimään jonnekkin muualle ettei ihmettele miks äiti pyllistää kännykkään. Täytyy ottaa se pimppikuva myös, synnytyksen jälkeen. Viikko sitten synnytin ja tikkejä on 10. Onks muilla kokemusta ja katsokaas sitten voisko teil olla samantyylinen alapää?
Mitä mieltä siitä et teen huomenna falafel pyöryköitä, kaviaaririsottia ja makaroonijauhelihalaatikkopizzaa. Voisin ottaa kuvan niistä ruuista.
Mitä mieltä olette, laitatteko makkaraperunoiden päälle sinappia vai ketsuppia? Vai laitatteko makkaraperunat sivutaskuun? Gallup?
Onko teilläkin etupylly? Suostuuko mies seksiin päiväkodissa? Paras välikausisukkamerkki??
Mitä mieltä Andy McCoysta?
Voiko vauva syödä tissiä iltaisinkin? Voiko 11kk vauvalle antaa puuroa? Voiko mummoa imettää??

Tell me![/QUOTE]

:LOL: Siis kandee ainaki muistaa ottaa siltä tekarit pois :xmas:
 
"aapee"
vittu mikään muuttunut vieläkään! samat akat samaa paskaa pyörittää saatana! ei ihmekään ettei teidän äijät teitä jaksa katella vaan käy vieraissa, kun älykkyys on tasoa:
Mieheni siskon kaiman hermafrodiittilanko sanoi et oon pyöristynyt. Pitäisikö loukkaantua? haukuttiinko mua just läskiksi? miten te tällaisia verisiä loukkaantumisia hoidatte? heti psykiatrille vaiko pitäis tehdä kans vauvaan tästä aloitus asiasta ja kattoo sit millaisia vastauksia saan? pettääx mun mies mua nyt, kun mua sanottiin pyöreäksi??!

Mies katsoi toista naista. Oliko "eyebanging"?

Vauvalta puuttuu anus. mitä tehdä?

Kävin korjauttamassa sukupuoleni, mutta koenkin olevani sittenkin nainen. Olenko ikuisessa kierteessä, kokemuksia?

Tyttäreni halasi toista tyttöä. Onko hän lesbo?

Mies ei halua minua. Ei sillä, että jaksaisin huolehtia ulkonäöstäni mutta mielestäni minulla on täysi oikeus pistää syyt muiden niskoille ja keksiä ulkoisia syypäitä rumuudelle ja lihavuudelle.

Apua! Lihoin 10kg! Noudatin palstan ohjeita ja yritin laihduttaa suklaalla. Kenet voin haastaa oikeuteen?

IHFGKJEGJPOILA#TPI¤OTPQIYTUPOIEDKG FFFFFFFFFFFFFFFF------------UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUffffff....!
 
Vierasmies
Samaa mieltä aloittajan kanssa! Jollakin ei ole minkäänlaista käsitystä miten voi keskustella laadukkaasti ja miten laadukas palsta muodostuu. Kfkfkfk pelle kaikista pahin, käyttää palstaa vain omaksi viihteeksi aloittaen jatkuvasti uusia ketjuja. Että mua risoo tyhmyys!!

Keskenkasvuiset pellet aloittaa ketjuja joihin vastaus löytyisi minuutissa googlella.
 
Jööösses
Mun mielestä palstalaiselle joka käyttää nimimerkkiä "äitis perse", onnistuu ujuttamaan 15 kirosanaa avaukseensa ja lopuksi saa aivohalvauksen, pitäisi myöntää ansioituneisuudestaan joku mitali :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jööösses;29451839:
Mun mielestä palstalaiselle joka käyttää nimimerkkiä "äitis perse", onnistuu ujuttamaan 15 kirosanaa avaukseensa ja lopuksi saa aivohalvauksen, pitäisi myöntää ansioituneisuudestaan joku mitali :)
:LOL: no oli tämäkin hauska.
 
"..."
Voiko 11,9kk ikäiselle antaa 12kk ikäisten ruokaa?
Voiko miehelle syöttää tomaattikeittoa?
Menossa treffeille, jätänkö pyllykarvat vai värjäänkö ne vihreiksi?
Tilillä 10cnt, edullisia ruokavinkkejä?
Mitä mieltä, arvostelkaa peärpukamakuva!?
Kuvaketju, laitan 10 kuvaa itsestäni ja odotan kipeästi kehujanne!
Voiko rillit päässä panna?
Katsokaa miten ruma, kuva miss maailmasta!
Katsokaa miten kaunis, kuva läskistä palstamammasta!
Ruokakuvaketju, kuvia kalliista astioista ja väkisin väännetyistä pöperöistä.
Maistuisko, Rätti Väsyneen sinappiset ja majoneesiset suolasotkupöperöt?
Mäpä sain..... 500 rillimukia ja te muut ette yhtään! terveisin: venakko milanna
The Ketju: pippeli hih hih hih, pimppi hih hih hih, leikitäänkö lesboja, flirttaillaan palstan miehille, uuh oot kuuma, suolakurkku hih hih hih, silakka hih hih hih, laatuuumori kymppi plus!!
Mikähän koko ja parhain haalarimerkki vuoden 2019 talveksi lapselleni?
Mun kestosuosikki on kestoilu, tänne kaikki kestopyllyt ja tissit ja kuukautisrätit!
Ostin tytölle 50 euron sisätossut, en aijo kehua asialle mutta kerrompa kuitenkin miten meillä käytetään rahaa kuin roskaa :) !
Mun isi ja äiti eroo, mun maailma romahtaa -oon 30v nainen ja koen asiat kuin pikkulapsi, hoitoon vai ei??
Voinko tarjota illallisvieraille pakastettua rintamaitoa juomaksi?
 
Hankkikaa elämä
Parhaat on musta nää "onko tässä haamu", onko tää ovislimaa" ja "voisko nää olla raskausoireita". Kaks Plus-palsta, joo tiedetään. Voi vihdu...ja kyllä, itsekin oon äiti.
 
"Jep"
Alkuperäinen kirjoittaja Hankkikaa elämä;29452305:
Parhaat on musta nää "onko tässä haamu", onko tää ovislimaa" ja "voisko nää olla raskausoireita". Kaks Plus-palsta, joo tiedetään. Voi vihdu...ja kyllä, itsekin oon äiti.
"Tänään mun vasenta tissiä särki noin 2.5 minuuttia ja eilen teki mieli suolakurkkuvoileipää, olenko raskaana?" Voi vitun ikenet #¤%#¤# !!!
 

Yhteistyössä