Jos mä kuitenkin paljastan Mexicon matkan:). Pidätte mua hulluna varmasti, mutta ehkä jonkin verran hulluta minula löyty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Milannan linkistä, ihan hälle sopivaa kieltä, jota kukaan muu ei ymmärrä:

"Olen ylpeä Latinalaisen Amerikan nerokkuus eufanarse tänään voi ottaa iso askel täydelliseen häviämiseen papilloomaviruksen, hiljaa murhaajan elämää. "

Sillä lailla :D

[QUOTE="vieras";26235023]Our cash may not be sufficient to support our currently limited operating activities through the end of the calendar year, even though we are not paying any salaries for our employees.

Tuolla puljulla ei ole edes varaa maksaa palkkoja kenellekään. Aika luotettavaa. Mitenkohän noi testit on edes ajettu läpi minimirahalla?[/QUOTE]

Sentään myöntävät rahapulan.. Mut hei, mehän tiedämme jo, millä sitä rahaa kerätään :D

[QUOTE="...";26235341]Ilmeisesti sulla on paha HPV jo? Kai muuten riittäisi Gardasil?

Ei siinä mitään jos ulkomaille lähtee rokotettavaksi, mutta toi Meksikon spotti on ehkä piiikkasen epäilyttävä :D Ehkä kannattaa harkita ennemmin jotain oikeata tutkimuslaitosta, kuin lääkefirman sisaryhtiön piilopuljua :p[/QUOTE]

Mutta eiks venakko oo jo liian vanha ottamaan tota gardasil rokotetta ja sehän ei auta mitään jos on jo hpv. koska gardasil on ennaltaehkäisevä rokote.

Eikä tassa vielä kaikki!

kun tilaat nyt yhden rokotteen, saat toisen kaupan päälle. ja lisäksi jos tilaat 20 minuutin kuluttua, saat aidon meksikolaisen chilitortillan kaupanpäälle.

Ei mulla oo pahaa HPV ei se HPV voi olla pahaa:D sama kun kaikilla kai? Mä en vaan siitä paska halua niin kuin jo sanoin. Mu kaveri elää ja kaikki hyvin sen kaa. Naiset saivat kyseisen rokoten jopa 20v sitten ja kuulema hengissä. Mä en pelkää kyseistä rokotetta. Mä tiedän kaikki mitä se sisältä, ei se oo sen ihmellisempi kun joku vaikka Gardasil. Ymmärrän myös jotkut jotka ovat rokoteita vastaan, mä en oo. Paitsi en itsekään olisi uskaltannut mennä jos mun ystävä ei olisi sen laitanut tai jos ei mulla olisi ollut tietoa yhtään rokotteesta, jopa mun SUOMALAINEN lääkäri puhuu hyvin kyseisestä rokotteesta. Se ei vaan tapahdu sormien napsauttamalla että hyväksytetään nyt siitä joka puolella saman tien. Mutta turvallinen se on:)

Hehee... tää on hauska ketju.

Kuinka tommonen hysteerikkö edes uskaltaa laittaa jotain hyväksymätöntä rokotetta, ties mitä seurauksia sillä on. Ja vieläpä jossain hemmetin Meksikossa, huhheijaa... :O

Sano vaan! Jos mä en olisi tiennyt yhtään rokotteesta ja haitoista mä en olisi ikinä mennyt Mexicoon. Mutta mulla on tietoa mitä mä keräsin 6kk sisällä liian paljon. Myös suomalaisista lääkäreistä. Viimeks myös mun gyne toivosi hyvän matkan mulle:)

[QUOTE="vieras";26236052]Onhan se hyvä, ettei Milannan mies enää levitä virusta rokotuksien jälkeen, eikö :)[/QUOTE]

Miten se voi levitä? Jos se on jo levinyt niin että jokainen meistä sen kantaa? On sullakin tieto

Ajattelin vaan että miks pitää sen pitää salassa ja kun haluan muillekin naisille autta. Ainakin mä eilen puhuin sen ystävän kanssa ja me sovitimme niin että autetaan muita naisia jotka ei vielä tiedä tästä mitään ja kellä elämän laatu huono sen asian takia. Kelle ei tarvi peloissaan elää, jos joku on sama herkkä, kuin mä....

Kun mun mies sai tästä tietä hän oli heti että prkle wau mee ostamaan lippuja ja mee ottamaan sen:D

Google Kääntäjä

Miksi olit alunperin lähdössä yksin? Meinasitko salakuljettaa rokotteet miehellesi tänne vai käviköhän niin että kun 6kk höyrysit vain omasta viruksestasi niin kappas mieleesi juolahti että elämääsi kuuluu myös joku...joku...öö mikäs... niin tuo mies! Niin kaippa sekin jotain tarvii suojakseen?! Mutta hyvä että haette niin ette levitä sitä enää eteenpäin. Kiitos teille! Viva!

Mä en hysteerikko oo. mutta jos on olemassa keinot miten voi helpota elämän niin mä teen kaiken sen eteen. Kun elämää on yksin vaan, sekä mulla tarpeeks jo tietoa rokotteesta, uskokaa pois se on turvallinen. En mä muuten olisi sinne mennyt. En oo ihan idiotti vielä eikä mun mies

Mua tää kiinnosta että miten me voidaan levitä siitä etenpäin?:D Sekä tiedätkö että 90% todenäköistydellä oot itsekin kantaaja. Miehelle se ei oo tärkeä ota siks halusin yksin mennä. Mutta päätin että tuntu paremmalta kun ei miehellä siitä oo. Ei mun Tarvi mitään salakuljetta, en harrasta sellaista

Niin, sä et siis uskalla raskaanaollessa käyttää meikkiä ollenkaan, käydä kampaajalla, syödä muuta kun luomua mutta jonkun vielä testausvaiheessa olevan rokotteen uskallat käydä Meksikossa ottamassa? Siis sä pelkäät suomalaista maitoa ja suomalaista ripsiväriä, mutta et epäröi ollenkaan neljän viikon ajan, neljän päivän välein ruiskuttaa sun elimistöön jotain meksikolaista kemikaalia?

Kyllä en halua mitään kemikaaleja käyttä raskauden aikana? Miks? Mikä pakko tarve se on? Kyllä yritän vältä muutenkin kaikenlaista, silti voin juoda ja jopa alkoholin kans polta tupakka, HPV en halua se pilaa mun elämää, on helpompi olla ilman ja käydä gynellä ilman pelkoja. Minulla jo 2 tuttua jotka menevät sen hakemaan. Vaikka heillä pelkästään HPV. Virossa siitä tutkitaan muuten vaan mut ei Suomessa. Suomessa vain jos muutokset tulee. Sekä olette aika aivopestettyä, tekis mieli kertoa mut teen sen joku toinen kerta kun enemmän aika

Tämä oli siis se suuren suuri elämän ja kuoleman kysymys? Voi, luulin, että ihan oikeasti Milanna olis auttamassa Meksikossa muita... Joku elinsiirtojuttu tai vastaava. Mutta tällainen! Mikä ihmeen elämän ja kuoleman kysymys tämä on? Moni kantaa tietämättään papilloomavirusta. suurimmalla osalla ei ole varaa lähteä Meksikoon asti hakemaan jotain huuhaa -rokotetta.

Kyllä en halua mitään kemikaaleja käyttä raskauden aikana? Miks? Mikä pakko tarve se on? Kyllä yritän vältä muutenkin kaikenlaista, silti voin juoda ja jopa alkoholin kans polta tupakka, HPV en halua se pilaa mun elämää, on helpompi olla ilman ja käydä gynellä ilman pelkoja. Minulla jo 2 tuttua jotka menevät sen hakemaan. Vaikka heillä pelkästään HPV. Virossa siitä tutkitaan muuten vaan mut ei Suomessa. Suomessa vain jos muutokset tulee. Sekä olette aika aivopestettyä, tekis mieli kertoa mut teen sen joku toinen kerta kun enemmän aika

Onnea :( vaan .
Tää kertoo kaiken .

Olin tänään Tyksissä, hain papereita, mitä diagnoosi ne tekivät mulle raskauden aikana kun papa oli 2 tai 3, kun Mexicon lääkäri pyysi että tuon kaikki paperit että se tietä mitä mun kans pitää tehdä. No he toivosivat hyvän matkan, niin ja kaikki ne tietä näistä rokotuksista ja että Hpv on hoidettavissa ei sen kaa tarvi elää:)

Sain muuten vielä 3 naista Suomesta jotka haluavat tulla Mexicoon ja yks on kiinnostunut ja soita mulle, se on joku miehen tuttu. Ne eivät ole palstalaisia mutta tuttujen tuttuja....

Yhteistyössä