Jos lähtisit ensi kesänä perheen kanssa aurinkolomalle

mihin menisit? Pitäis varata joku loma, 10v hääpäivää ajateltiin viettää lomaillen lasten kanssa helposti auringossa. Mutta nyt en keksi, mihin menis:).

JOs teillä on ollut kivoja kokemuksia, niin kertokaa. Kiitti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
toinen vaihtoehto voisi olla tuo Ibiza. Kreikasta hyviä kokemuksia, Ibizaa olen kuullut kehuttavan paljon.
Mua ei sinne vedä enää varsinaisesti mikään. Ekalla ja tokalla kerralla riitti näkemistä ja tekemistä, mutta pienihän se saari on.

Anoppi nyt kuitenkin asuu siellä, joten sinnehän se on mentävä jos johonkin lähtee. Nykyään ei tosin enää tartte lähteä mihinkään :D
 
Kiitti vinkeistä. Olen käsittänyt, että Ibiza on oikein nuorten menomesta, olenko väärässä?

Meitä lähtee kaksi perhettä, joten jossain määrin vaivattomuus on etu... vain omalla perheellä matkustaessa ollaan menty vähän haastavampiakin reissuja. :)

Olisko lisää kokemuksia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Kiitti vinkeistä. Olen käsittänyt, että Ibiza on oikein nuorten menomesta, olenko väärässä?

Meitä lähtee kaksi perhettä, joten jossain määrin vaivattomuus on etu... vain omalla perheellä matkustaessa ollaan menty vähän haastavampiakin reissuja. :)

Olisko lisää kokemuksia?
Onhan se sitäkin. Jos olisi jotain 19 ja lähdössä kaveriporukalla bilettämään, lähtisin ehdottomasti sinne. Klubeja joka lähtöön ja aina löytyy jatkot, biletystä voi jatkaa putkeen niin kauan kuin sielu sietää.

Mutta on siellä myös upeita hiekkarantoja, kivoja hotelleja lapsiperheille, puuhaa jos jonkinnäköistä.

Mä olen käynyt siellä ekan kerran raskaana, ja sen jälkeen sekalaisen lapsimäärän kanssa.
En siis koskaan "biletysreissulla", vaikka on me sitten kierretty miehen kanssa kahdestaan kun anoppi on katsonut muksuja.

Aina on kuitenkin ollut tekemistä ja menemistä pientenkin kanssa, ei se siis huono lomasaari ole lapsiperheellekään.

Ja kesäisin keli on melkoisella todennäköisyydellä hyvä.
 
vieras
Hinnan puolesta Kreikkaan, muuten Portugali houkuttelisi, kun siellä emme ole käyneet. Tosin Kreikassa on kyllä paljon vaihtoehtoja. JOS siis pitää olla merenrannalla.

Me kyllä olemme suunnittelleet Keski-Eurooppaa, lähinnä Itävaltaa, siellä oltiin viime kesänäkin. Aurinkoa piisasi ja upeat maisemat. Uimaloita ja järviäkin riittää missä pulikoida ja vaeltamaan pääsee tai vaikka pyöräilemään. Aivan mahtava vaihtoehto näille "perinteisille" kohteille.
 
No
Ollaan oltu useammassa kohteessa .. Kreikassa, Turkissa, Espanjassa, Bulgariassa, Kyproksella....

Matkustettu ihan alkukesästä tai syys-lokakuussa kuumuuden vuoksi.

Lapsille tärkeintä uinti - eli hyvä hiekkaranta lähellä, eikä pahaa tee jos hotellin altailta löytyy muutama liukumäki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hinnan puolesta Kreikkaan, muuten Portugali houkuttelisi, kun siellä emme ole käyneet. Tosin Kreikassa on kyllä paljon vaihtoehtoja. JOS siis pitää olla merenrannalla.

Me kyllä olemme suunnittelleet Keski-Eurooppaa, lähinnä Itävaltaa, siellä oltiin viime kesänäkin. Aurinkoa piisasi ja upeat maisemat. Uimaloita ja järviäkin riittää missä pulikoida ja vaeltamaan pääsee tai vaikka pyöräilemään. Aivan mahtava vaihtoehto näille "perinteisille" kohteille.
Meillä on loppukesästä tarkoitus tehdä juuri tuon tyyppinen loma. :) Viime kesänäkin käytiin useamman päivän pyöräilyreissulla koko perheellä, tavarat tarakalla :)
 

Yhteistyössä