Jos kuukauden sisällä tiedossa kaksi kekkerien arvoista tapahtumaa, niin...

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
...pitäisittekö kahdet kunnon juhlat, yhdet pienet ja yhdet isot, yhdet isot, kahdet pienet vai jättäisitte kokonaan juhlimatta?

Mä siis valmistun toukokuun lopussa, kesäkuun lopussa täytän 30v. Mä en niin välttämättä haluaisi sitä valmistumista juhlia. Ehkä vähän kahvittelua sukulaisille ja kavereille. Ne 30v. pippalot sitte saa kyllä olla vähän isommat... :whistle:

Mutta eihän tuota valmistumista ole pakko juhlistaa ollenkaan? Siis järkätä edes mitään kahvittelua? Mä tiedän, että kummit mua ainakin muistaa vaikka en mitään juhlia järjestäisikään. Ja totta kai vanhemmat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
minä en juhli edes niitä 30v synttäreitä kun ei sinne kukaan kutsuttu tule kumminkaan :/ siksi en järjestä muuta kuin lasten kemuja......

Mua on jo kaverit uhkailleet pippaloilla, varsinkin se jolle ollaan pidetty polttarit :whistle:

minä en juhli edes niitä 30v synttäreitä kun ei sinne kukaan kutsuttu tule kumminkaan :/ siksi en järjestä muuta kuin lasten kemuja......

Miksei tule? Onko tää ihan tuntumaa vaan vai tieto? Ja pippaloita voi pitää ihan pienessäkin piirissä, pari kaveria ja juhlat pystyyn :)

Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
en mie ainakaan meinaa juhlia mitenkään miu valmistumista, joten jos pidät sit helkutin isot kolmekymppiset.

No kun musta tuntuu vähän hölmöltä tässä iässä alkaa pitämään jotakin juhlia valmistumisesta toiselta asteelta. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Maaria:

Miksei tule? Onko tää ihan tuntumaa vaan vai tieto? Ja pippaloita voi pitää ihan pienessäkin piirissä, pari kaveria ja juhlat pystyyn :)

olen järjestänyt vaikka mitä kivaa,yhdessä kavereiden kanssa tai sitten just jotkut synttärit...kun päivä koittaa ja pippaloiden pitää alkaa ei kukaan tulekkaan....en viitsi ostella turhaan tarjottavia tai valmistella muutenkaan mitään....

Yhteistyössä