jos kuolisit nyt

  • Viestiketjun aloittaja pohtija
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
joku vastasi että Jumalaa ei ole olemassakaan..minä en voi uskoa tuota koska tunnen Hänet ja Hän on puhunut mulle monta kertaa..
Jos kuulet oikeasti ääniä päässäsi, niin kannattaisi hakeutua hoitoon..
Olipas kiva vastaus. Suomessakin on ihan tunnettuja rukoilijoita, jotka kuulee Jumalan äänen. Eivätkä silti ole mitään sekoja. Heitä on paljon Jumala käyttänytkin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä pakahtuisin uteliaisuudesta! Sanoisin hänelle, että hän kaikkitietävänä näkee sydämeeni ja vaikka virheitä olen tehnyt, niin ei mun sydämeni paha kuitenkaan ole. Olis tosi kiva jos hän lähtis mun kanssa vaikka kahville tai päivälliselle, sillä mulla olis hältä paljon kysyttävää :D En tosin usko jumalaan.
Kannattais uskoa!
 
shaba
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja shaba:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitäs mulla enää siinä vaiheessa on sanomista, nyt se on eleltävä sillai Jumalan mieleisesti.
Hmmm...vaikka kuinka elelisi Jumalan mieleisesti, tekee kuitenkin aina jotain pahaakin...
Tietenkin syntisiä ollaan kaikki, mutta lähinnä meinasin sitä että uskoo Jumalaan ja Jeesukseen, Ja armoon . Ei siinä vaiheessa enää "ehdi" kun kuolema tulee, valvokaa ja rukoilkaa.
Joo, totta puhut :)!
 
shaba
Alkuperäinen kirjoittaja taikatalvi-03:
Jos sellanen ihme tapahtuis, että siinä tilanteessa jumala tulis jutteleen, eikä oliskaan ollu pelkkää satua, niin aika pahan pistäis.. Ei kyl tulis mitään puolustusta mieleen.. syntinen, itsekäs lesbopaska. :wave:
No kannattaa laittaa asiat järjestykseen, kun vielä voi :). Pyydä Jeesusta elämäsi Herraksi. Syntisiä ja itsekkäitä olemme kaikki :(, mutta Jeesuksen veri voi meidät puhdistaa.
 
Äikästä laudatur
Ihan ohi aiheen, mutta miksi uskikset (muutama kommentti tässäkin alotuksessa) vääntää lauseenrakenteet ihan perssiilleen? Miksei sitä voi sanoa ihan tavallisesti? "Uskon Jeesukseen ja turvaudun yksin Hänen työhönsä minun syntieni edestä. " Mitä tää "syntieni edestä" meinaa??
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
joku vastasi että Jumalaa ei ole olemassakaan..minä en voi uskoa tuota koska tunnen Hänet ja Hän on puhunut mulle monta kertaa..
Jos kuulet oikeasti ääniä päässäsi, niin kannattaisi hakeutua hoitoon..
Olipas kiva vastaus. Suomessakin on ihan tunnettuja rukoilijoita, jotka kuulee Jumalan äänen. Eivätkä silti ole mitään sekoja. Heitä on paljon Jumala käyttänytkin.
Kun ei usko, niin se tuntuu juuri noin uskomattomalle.
 
jeesus
Alkuperäinen kirjoittaja shaba:
Alkuperäinen kirjoittaja taikatalvi-03:
Jos sellanen ihme tapahtuis, että siinä tilanteessa jumala tulis jutteleen, eikä oliskaan ollu pelkkää satua, niin aika pahan pistäis.. Ei kyl tulis mitään puolustusta mieleen.. syntinen, itsekäs lesbopaska. :wave:
No kannattaa laittaa asiat järjestykseen, kun vielä voi :). Pyydä Jeesusta elämäsi Herraksi. Syntisiä ja itsekkäitä olemme kaikki :(, mutta Jeesuksen veri voi meidät puhdistaa.
Ai, saako lesbot lesboudenkin anteeksi?? Mä kun luulin, että se on synneistä pahin..:)
 
shaba
Alkuperäinen kirjoittaja valitse oikea uskonto:
Koska meille evlut-seurakuntaan kuuluville annetaan synnit anteeksi ja kaikki pääsevät taivaaseen, riippumatta siitä mitä on elämänsä aikana tehnyt.
hah hah, tää oli päivän paras :D! Oiski noin helppoa, tai itse asiassa se on helppoa, mutta vaatii nöyrtymistä. Sitä, että tulee syntiseksi ja tarvitsee Jeesusta.
 
shaba
Alkuperäinen kirjoittaja jeesus:
Alkuperäinen kirjoittaja shaba:
Alkuperäinen kirjoittaja taikatalvi-03:
Jos sellanen ihme tapahtuis, että siinä tilanteessa jumala tulis jutteleen, eikä oliskaan ollu pelkkää satua, niin aika pahan pistäis.. Ei kyl tulis mitään puolustusta mieleen.. syntinen, itsekäs lesbopaska. :wave:
No kannattaa laittaa asiat järjestykseen, kun vielä voi :). Pyydä Jeesusta elämäsi Herraksi. Syntisiä ja itsekkäitä olemme kaikki :(, mutta Jeesuksen veri voi meidät puhdistaa.
Ai, saako lesbot lesboudenkin anteeksi?? Mä kun luulin, että se on synneistä pahin..:)
kaikki synnit on yhtä pahoja. Totta kai lesboudenkin saa anteeksi, mutta synnistä on tehtävä parannus.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja shaba:
Alkuperäinen kirjoittaja valitse oikea uskonto:
Koska meille evlut-seurakuntaan kuuluville annetaan synnit anteeksi ja kaikki pääsevät taivaaseen, riippumatta siitä mitä on elämänsä aikana tehnyt.
hah hah, tää oli päivän paras :D! Oiski noin helppoa, tai itse asiassa se on helppoa, mutta vaatii nöyrtymistä. Sitä, että tulee syntiseksi ja tarvitsee Jeesusta.
Eikäs kirkollisveroa makseta justiinsa sen takia, että pääsee sitten sinne paremmalle puolelle?? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja shaba:
Alkuperäinen kirjoittaja taikatalvi-03:
Jos sellanen ihme tapahtuis, että siinä tilanteessa jumala tulis jutteleen, eikä oliskaan ollu pelkkää satua, niin aika pahan pistäis.. Ei kyl tulis mitään puolustusta mieleen.. syntinen, itsekäs lesbopaska. :wave:
No kannattaa laittaa asiat järjestykseen, kun vielä voi :). Pyydä Jeesusta elämäsi Herraksi. Syntisiä ja itsekkäitä olemme kaikki :(, mutta Jeesuksen veri voi meidät puhdistaa.
Emmä taida, kun oon synnissäni niin helvetin onnellinen.. :) Jos jumala on oikeasti olemassa ja allekirjottais raamatun omana sananaan, niin huonosti mulle varmaan kävis.. Mutta olisinko valmis tuhlaamaan koko maallisen elämäni olemalla onneton kun voi olla että jumalaa ei olekaan.. hmm.. Enpä usko. Helvetin porekylvyissä nähdään, kanssasisaret!

:LOL:
 
shaba
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Jos Jumala puhuu joillekin, niin miksei se samalla puhuis kaikille? Sillon ei tarttis epäillä sen olemassaoloa!
Jumala puhuu tavalla ja toisella. Se, missä Hän puhuu aina, on Raamattu. Mutta jos sä tosissasi etsit Jumalaa, Hän varmasti jollain tavalla ilmaisee itsensä sulle, niin että ymmärrät sen olevan Hän.
 
voi pyhä lehmä
Alkuperäinen kirjoittaja shaba:
Alkuperäinen kirjoittaja jeesus:
Alkuperäinen kirjoittaja shaba:
Alkuperäinen kirjoittaja taikatalvi-03:
Jos sellanen ihme tapahtuis, että siinä tilanteessa jumala tulis jutteleen, eikä oliskaan ollu pelkkää satua, niin aika pahan pistäis.. Ei kyl tulis mitään puolustusta mieleen.. syntinen, itsekäs lesbopaska. :wave:
No kannattaa laittaa asiat järjestykseen, kun vielä voi :). Pyydä Jeesusta elämäsi Herraksi. Syntisiä ja itsekkäitä olemme kaikki :(, mutta Jeesuksen veri voi meidät puhdistaa.
Ai, saako lesbot lesboudenkin anteeksi?? Mä kun luulin, että se on synneistä pahin..:)
kaikki synnit on yhtä pahoja. Totta kai lesboudenkin saa anteeksi, mutta synnistä on tehtävä parannus.
Eli muutut sellaiseksi, johon et usko etkä tunne kuuluvasi? Ei lesbous tai adhd ole valinta, vaan aivojen kemiaa..

 
shaba
Alkuperäinen kirjoittaja taikatalvi-03:
Alkuperäinen kirjoittaja shaba:
Alkuperäinen kirjoittaja taikatalvi-03:
Jos sellanen ihme tapahtuis, että siinä tilanteessa jumala tulis jutteleen, eikä oliskaan ollu pelkkää satua, niin aika pahan pistäis.. Ei kyl tulis mitään puolustusta mieleen.. syntinen, itsekäs lesbopaska. :wave:
No kannattaa laittaa asiat järjestykseen, kun vielä voi :). Pyydä Jeesusta elämäsi Herraksi. Syntisiä ja itsekkäitä olemme kaikki :(, mutta Jeesuksen veri voi meidät puhdistaa.
Emmä taida, kun oon synnissäni niin helvetin onnellinen.. :) Jos jumala on oikeasti olemassa ja allekirjottais raamatun omana sananaan, niin huonosti mulle varmaan kävis.. Mutta olisinko valmis tuhlaamaan koko maallisen elämäni olemalla onneton kun voi olla että jumalaa ei olekaan.. hmm.. Enpä usko. Helvetin porekylvyissä nähdään, kanssasisaret!

:LOL:
No, sulle on kerrottu, eikä voi puolustaa itseäsi, kun joudut viimeiselle tuomiolle. Toivon ulle kuitenkin kaikkea hyvää, että löydät elämän Jumalan ennen kuin on liian myöhäistä. Ja niin, elämä Jumalan kanssa ei ole onnetonta. Hän on meidät jokaisen luonut ja tietää, mikä kellekin on parasta :).
 
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Jos Jumala puhuu joillekin, niin miksei se samalla puhuis kaikille? Sillon ei tarttis epäillä sen olemassaoloa!
Mitäs se semmoisille puhumaan, jotka ei Häneen edes usko.
No, mutta jos se puhuis, niin voisi uskoa. Jos hän kerta kykenee kommunikoimaan ihmisten kanssa, niin miksei kommunikoisi sellaisten kanssa, jotka ei häneen usko?
 

Yhteistyössä