vieras
ulkonäkösyistä niin mitä teet? Meillä oli 10v:n kanssa aamulla riitaa ja "pakotin" lapsen laittamaan lämpimät housut. Ei olisi halunnut laittaa koska "muutkaan ei käytä".. koulumatka kuitenkin lähes 1.5km.
Hölmö oot.Alkuperäinen kirjoittaja Seanna:Nuorimmaiseni sairastui keväällä vakavasti ja olen törkeästi sanonut et sama kohtalo odottaa poikia jos lähtee liian kevyessä vaatetuksessa pihalle.
Yllättäen toppahousut on menny jalkaan joka kerta kun olen käskenyt :kieh:
Voi jessus , sinä kai sentään sanot mitä tuon ikäinen pukee päällensä, ootkos kuullut rajoista ja rakkaudesta, tässäkin sitä voi toteuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Mun 3. ja 2. luokkalaiset eivät suostuneet laittamaan toppahousua, takit sentään :snotty:
Noh, varmaan huomenna toppa menee päälle kun tänään palelee :xmas:
Oikein , vanhempien tuleekin olla vanhempia!Alkuperäinen kirjoittaja sef:Sanon että ne housut jalkaan, välittömästi!
Meillä ei lapset sääntöjä latele.
No voi että.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi jessus , sinä kai sentään sanot mitä tuon ikäinen pukee päällensä, ootkos kuullut rajoista ja rakkaudesta, tässäkin sitä voi toteuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Mun 3. ja 2. luokkalaiset eivät suostuneet laittamaan toppahousua, takit sentään :snotty:
Noh, varmaan huomenna toppa menee päälle kun tänään palelee :xmas:
Täällä on -8 astetta ja minusta sellaisella pakkasmäärällä voi olla ilman toppiksia ja todeta että olipa kyllä, huomenna laitan toppaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja m:Ihan oikeestiko teilä sanelee 8- ja 9-vuotiaat tuollaset asiat? Joskus se lapsen paras vaan ei ole se mitä lapsi itse haluaa..