V
vieras
Vieras
ulkonäkösyistä niin mitä teet? Meillä oli 10v:n kanssa aamulla riitaa ja "pakotin" lapsen laittamaan lämpimät housut. Ei olisi halunnut laittaa koska "muutkaan ei käytä".. koulumatka kuitenkin lähes 1.5km.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Seanna:Nuorimmaiseni sairastui keväällä vakavasti ja olen törkeästi sanonut et sama kohtalo odottaa poikia jos lähtee liian kevyessä vaatetuksessa pihalle.
Yllättäen toppahousut on menny jalkaan joka kerta kun olen käskenyt :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Mun 3. ja 2. luokkalaiset eivät suostuneet laittamaan toppahousua, takit sentään :snotty:
Noh, varmaan huomenna toppa menee päälle kun tänään palelee :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Sanon että ne housut jalkaan, välittömästi!
Meillä ei lapset sääntöjä latele.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Mun 3. ja 2. luokkalaiset eivät suostuneet laittamaan toppahousua, takit sentään :snotty:
Noh, varmaan huomenna toppa menee päälle kun tänään palelee :xmas:
Voi jessus , sinä kai sentään sanot mitä tuon ikäinen pukee päällensä, ootkos kuullut rajoista ja rakkaudesta, tässäkin sitä voi toteuttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja m:Ihan oikeestiko teilä sanelee 8- ja 9-vuotiaat tuollaset asiat? Joskus se lapsen paras vaan ei ole se mitä lapsi itse haluaa..