äet
Kun äiskä sanoo että toppikset jalkaan niin sillonhan ne toppikset laitetaan jalkaan, eikös?
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:No voi että.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi jessus , sinä kai sentään sanot mitä tuon ikäinen pukee päällensä, ootkos kuullut rajoista ja rakkaudesta, tässäkin sitä voi toteuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Mun 3. ja 2. luokkalaiset eivät suostuneet laittamaan toppahousua, takit sentään :snotty:
Noh, varmaan huomenna toppa menee päälle kun tänään palelee :xmas:
Miten laitat tuon ikäiselle väkisellä päälle?
Entä niinä aamuina kun lapset lähtevät keskenänsä? Olen tosi harvoin kotona näin aamulla.
Sanotaanko näin et mun pojille ei mene mikään jakeluun ennenkuin on konkreettinen näyttö siitä mitä voi tapahtua.Alkuperäinen kirjoittaja juk:Hölmö oot.Alkuperäinen kirjoittaja Seanna:Nuorimmaiseni sairastui keväällä vakavasti ja olen törkeästi sanonut et sama kohtalo odottaa poikia jos lähtee liian kevyessä vaatetuksessa pihalle.
Yllättäen toppahousut on menny jalkaan joka kerta kun olen käskenyt :kieh:
Näillä sanoilla, peesiAlkuperäinen kirjoittaja BKM:Sanoisin, että mua ei tippakaan kiinnosta, että mitä ne kaverit käyttää tai on käyttämättä, mutta meillä laitetaan aamulla toppahousut jalkaan.
olen kyllä niiiin samaa mieltä... joku roti se olla pitää !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei meillä edes keskustella tuommoisesta asiasta tokaluokkalaisen kans, vaan ne toppahousut laitetaan, jos on tämmöset kelit.