Sulloit sitte kaappiin myttynä?Kyllä!!!!! Aivan varmasti ollaan tosi jänniä. Juuri eilen jätin pyykit viikkaamatta, kun en vaan jaksanut!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sulloit sitte kaappiin myttynä?Kyllä!!!!! Aivan varmasti ollaan tosi jänniä. Juuri eilen jätin pyykit viikkaamatta, kun en vaan jaksanut!
Hmm, AS on hiljaa...Enkä mä usko että sun mies on joku perusjännä-mies tyyliin "tuo akka se kalja, sit haarat auki tai mä heitän sut tuonne kattokruunuun".
Mä luulen että ne molemmat - AS ja hänen jännämies - kieppuu siellä leikkien TarzaniaHmm, AS on hiljaa...Eli tänäkin iltana se pyörii jenkkivalaisintuulettimen mukana.
![]()
Ai nyt mä tajusin....toi AS on aivansama...jäin vaan miettimään, että miks sä nyt toivot asiankannattajan kommenttia tähänHmm, AS on hiljaa...Eli tänäkin iltana se pyörii jenkkivalaisintuulettimen mukana.
![]()
Ai nii juu.Ai nyt mä tajusin....toi AS on aivansama...jäin vaan miettimään, että miks sä nyt toivot asiankannattajan kommenttia tähän(eikä siis sillä etteikö aksu sais kommentoida tähän aiheeseen jotain!
)
Eikös Asiankannattajaa ole huudeltu AaKoona?Ai nyt mä tajusin....toi AS on aivansama...jäin vaan miettimään, että miks sä nyt toivot asiankannattajan kommenttia tähän(eikä siis sillä etteikö aksu sais kommentoida tähän aiheeseen jotain!
)
Mullon kova kuume ja saa ajatukset vähän enemmän sekasiks kuin normaalisti...*mutisee*..Eikös Asiankannattajaa ole huudeltu AaKoona?
Meneekös sulla konsonantit sakasin...ei haittaa...jos huutelus saiskin vaikka AaKoon tänne kommentoimaan.
Parantumisia sinne!Mullon kova kuume ja saa ajatukset vähän enemmän sekasiks kuin normaalisti...*mutisee*..![]()
Enkä mä usko että sun mies on joku perusjännä-mies tyyliin "tuo akka se kalja, sit haarat auki tai mä heitän sut tuonne kattokruunuun".