M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lisään vielä tuohon vastaukseeni, että olemme siis naimisissa ja meillä on lapsi. Lapsen kulut maksetaan puoliksi.Alkuperäinen kirjoittaja S:Meillä on omat rahat - omat jutut ostetaan itse, yhteiset puoliksi. Jos käydään esim. kahvilla, maksetaan yleensä omat tilauksemme. Mies kyllä vie myös syömään tai kahville niin, että maksaa kaiken. Mutta perusoletuksena on se, että arkitilanteissa maksetaan itse omamme. Olemme molemmat tähän tyytyväisiä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua on alkanut pikkuhiljaa ärsyttää kun meillä minä maksan kaiken, bensan ruuan, ostokset... Mies maksaa laskuja, samoin minä, mutta sen lisäksi kaikki juoksevat kulut jää minulle, mies vaan seisoo vieressä eikä tee elettäkään maksaakseen jotain. Eikä kuitenkaan voi tehdä niin ettei lasten kanssa käy missään, toi yksi vaan lusmuilee siinä sivussa ilmaiseksi. Olis kiva jos äijä olisi edes kerran näiden viiden vuoden aikana tarjonnut meille muille edes jäätelöt, mutta ei.