Jos käyn kulmien muotoillussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Typykkä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Typykkä"

Vieras
Jos käyn huomenna kulmien muotoilussa klo 12, niin onko turvotus/punotus laskenut jo iltaan mennessä?

Käyn siis eka kertaa kosmetologilla huomenna nypityttään kulmat, niin ei oo kokemusta asiasta. Kauan siellä menee ja sattuuko se minkä verran?

Kosmetologeilla on yleensä sellaista geeliä, joka rauhoittaa ja laskee turvotusta. Tai jotain muuta vastaavaa tuotetta.
Riippuu varmaan siitä, että nypitäänkö, otetaanko vahalla vai sokerilla, kauan se turvotus kestää. Ja toki se on yksilöllistäkin.

Mutta kyllä se illalla on jo ohi, sanoisin.

[QUOTE="Typykkä";22810675]Kiitos vastauksesta. Illalla ois juhlat niin toivoisin että en ois kovin pahan näköinen. :)

Onkohan noissa nyppimistavoissa isoja hintaeroja?[/QUOTE]

Ei ole, yleensä hinnat pyörivät 8-18 eurossa paikasta riippuen.
monessa paikassa asiakas saa itse päättää, mistä tykkää. Itse pidän eniten sokeroinnista.

[QUOTE="Typykkä";22810714]Okei. Sokerointi kuulostaa hellimmältä tavalta. :) Pysyykö tulos suunnilleen yhtä kauan joka tavassa?[/QUOTE]

Ei se mitään hellää ole, se karvat kiskaistaan kerralla sen sijaan että otettaisiin jokainen karva erikseen :) Itse pidän enemmän siitä että se on nopeammin ohi.

En ole huomannut suuria eroja eri tapojen vaikutuksen välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja kannattaako värjätä;22810760:
ihan ohi mennen kyselen,että kannattaako ripsiä ja kulmia värjätä? mulla ei kuitenkaan ihan vaaleat ole?

Minä värjäytin vuosia kulmakarvat mutta sitten yksi kosmetologi ihmetteli että miksi, kun omatkin on aika tummat. Enkä ole sen koommin sitten enää värjäyttänytkään, siistitytän vaan.
paha sanoa, mikä kannattaa.

Älä värjäytä, jos juhlat samana päivänä. Nimittäin se väri ottaa hieman myös ihoon ja on tosi voimakas alkuun. Toki, jos saat kunnolla pestyä kulmat ja hinkattua sitä ylimääräistä väriä pois ennen juhlia, niin ehkä ok. Muuten kyllä suosittelen kokeilemaan väriäkin, tekee siistimmän näköiseksi vaikka olisi itselläkin aika tummat kulmat.

Yhteistyössä