Vinkkejä kulmien kestopigmentointiin kaipailen (sis.kuvan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valdemaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

valdemaria

Aktiivinen jäsen
21.03.2008
1 620
6
38
Huomenta
Mulla on huomenna toinen käynti edessä liittyen kulmien kestopigmentointiin. Mielestäni niitä voisi korjata niin, ettäolisivat yhtä kaukana keskeltä. :)
Mitä se tekee kasvoille jos niitä lähennetään vielä? Jos leventää, niin unohdetaan koko juttu. Kannattaako kulman sisäosasta tehdä "kulmikas, vai mikä olisi järkevää?

Toinen asia on se, että nyt kulmat ovat hieman eri levyiset. Toinen on vähän vaaleampikin. En tiedä kannattaako niitä enää korjata, jotta ei tulisi lisää eroa korjatun ja nykyisen välillä.

Nappasin kuvan kännykkäkameralla, mutta eiköhän siitä näe sen verran kuin pitää. Eli vinkkejä. Miten pyydän viimeistelemään kestopigmentointini, niin että skulmat olisivat edukseen?

katso liitettä 14421

Älä nyt ainakaan mitään terävää kulmaa sisäkulmaan pyydä, se on kamalan näköistä!

Minkä väriset hiukset sulla on? Noi on nyt jo aika tummat, joten kovin paljon tummemmaksi en enää laittaisi.

Mulla on ruskeat hiukset, aikalailla tuon vaaleamman kulman väriset. Neuvoja kysyn, koska en ole asiantuntija! :)
Ehkä kuitenkin vähän lähemmäksi toisiaan? Mielestäni kulmani ovat eriväriset, eivät saman paksuiset ja toinen on kauempana keskeltä. Mietin mitä näistä kannattaa korjauttaa...

Viimeksi muokattu:
On tuo toinen kulma kyllä vähän tummempi. Hmm, tekijä ei ehkä ole sitten ollut ihan ammattilainen, jos on useampi pieni moka käynyt? Tulee mieleen, että kuinkakohan paljon kannattaa korjailla ettei mene hullummaksi :)

Ei tuo eri kohtiin päättyminen häiritsevästi erotu - tosin tuo kuvahan ei ole ihan suoraan edestä otettu, joten hankala sanoa, erottuuko kulmien "eriparisuus" livenä paremmin.

En usko, että se juuri silmään pistää kenellekkään vastaantulijalle. Minulle vaan päivittäin näkyy häiritsevänä peilissä ja mun pitäis tuota vähintään vuosi katsella! :)

Se tekijäkin sanoi, että voi mennä hullummaksi, jos alkaa korjailemaan jotain epäolennaista. Kuvassa ei saa tuota näkymään samalla tavalla kuin livenä. ;)

Sun oma vasen on mun mielestä parempi, jotenkin sävy on liian tasainen kyllä siinäkin.

Oikeassa on selkeästi terävämpi kulma ja väri näyttää jopa punartevammalta. Ja tosiaan, toinen kulma menee sisemmäs kuin toinen. Sun oikea myös on sisäkulmastaan aika kulmikas, se kannattaa ehkä pyöristää. Ja saman pituiset ne kannattaa kuitenkin olla.
Pääsääntö on että mitä lähemmäs kulmakarvat toisiaan menee; sitä lähempänä myös silmät on. Antaa siis sellaisen vaikutelman.

Olen itsekkin pigmentoinut ja sitä ei valitettavasti kaikki osaa.

Sinun oikeaa kulmaa tulee hieman leventää ja pyöristää nenän puolelta.
Nuo sinänsä typerästi tehty, että kun kulmakarvan kuuluisi loppua niin että ohuin kohta on ohimoa kohti, niin sinulle on koko viimeinen sentti vedetty yhtä ohueksi.

Yhteistyössä