S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Blancoo pukkaa..
Bam ihmetteli välilyöntiä ennen pilkkua. Se taasen johtunee vain siitä, kun käyttää esim. sulkeita ja sitten ilman välilyöntiä laittaa pilkun, on tuloksena tämä, joka taasen usein on vallan väärässä paikassa asiayhteyteen nähden.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Blancoo pukkaa..
Bam ihmetteli välilyöntiä ennen pilkkua. Se taasen johtunee vain siitä, kun käyttää esim. sulkeita ja sitten ilman välilyöntiä laittaa pilkun, on tuloksena tämä, joka taasen usein on vallan väärässä paikassa asiayhteyteen nähden.
Luulen, että se viittasi yhteen palstalaiseen, jolla on tapana kirjoittaa näin:
Luulen ,että se viittasi yhteen palstalaiseen ,jolla on tapana kirjoittaa näin.
Eli laittaa välilyönnin väärälle puolen pilkkua ihan johdonmukaisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja mitä?:Alkuperäinen kirjoittaja bam:Tänään kiinnitin huomiota sellaiseen omituisuuteen, että joku taitaa kuvitella, ennen pilkkua tulevan välilyönnin....![]()
Tuossa lauseessa ei ainakaan ole järjen eikä lauserakenteen hiventäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Siis mitenpäin tuon pilkun ja välilyönnin pitäis olla??
Alkuperäinen kirjoittaja bam:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Siis mitenpäin tuon pilkun ja välilyönnin pitäis olla??
Mielellään se pilkku ensin ja sit välilyönti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bam:Just tuota tarkoitin. Huomasin tänään ekan kerran ja ihmettelin kauan, että mitä tuossa tekstissä nyt oikeen on pielessä, ennen kuin äkkäsin. Mä olen just niitä jotka kyllä pystyy lukemaan sana oikeen vaikka siitä puuttuisi iso osa kirjaimista, mut välimerkit pitää olla kohdallaan. Ja mielellään välilyönnitkin omilla paikoillaan, muuten menee multa sormi suuhun.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja no just -joo:Hä ..i-han-ko to-sis-san-ne te seu-raat-te tääl-lä to-is-ten oi-ke-in kir-joi-tus-ta ..ei voi ollatotta! Ketä kiinno-staa? On teil-lä e-lä-mä!!! ..niin javielä tiiätttttte nimi merkistä kukakirjottaa oikein ..här-re guuuuuuuuuuuud!