Jos katsotaan oikeinkirjoituksen perusteella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaa nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
Blancoo pukkaa..
Bam ihmetteli välilyöntiä ennen pilkkua. Se taasen johtunee vain siitä, kun käyttää esim. sulkeita ja sitten ilman välilyöntiä laittaa pilkun, on tuloksena tämä ;), joka taasen usein on vallan väärässä paikassa asiayhteyteen nähden.

Luulen, että se viittasi yhteen palstalaiseen, jolla on tapana kirjoittaa näin:

Luulen ,että se viittasi yhteen palstalaiseen ,jolla on tapana kirjoittaa näin.

Eli laittaa välilyönnin väärälle puolen pilkkua ihan johdonmukaisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
Blancoo pukkaa..
Bam ihmetteli välilyöntiä ennen pilkkua. Se taasen johtunee vain siitä, kun käyttää esim. sulkeita ja sitten ilman välilyöntiä laittaa pilkun, on tuloksena tämä ;), joka taasen usein on vallan väärässä paikassa asiayhteyteen nähden.

Luulen, että se viittasi yhteen palstalaiseen, jolla on tapana kirjoittaa näin:

Luulen ,että se viittasi yhteen palstalaiseen ,jolla on tapana kirjoittaa näin.

Eli laittaa välilyönnin väärälle puolen pilkkua ihan johdonmukaisesti.

Just tuota tarkoitin. Huomasin tänään ekan kerran ja ihmettelin kauan, että mitä tuossa tekstissä nyt oikeen on pielessä, ennen kuin äkkäsin. Mä olen just niitä jotka kyllä pystyy lukemaan sana oikeen vaikka siitä puuttuisi iso osa kirjaimista, mut välimerkit pitää olla kohdallaan. Ja mielellään välilyönnitkin omilla paikoillaan, muuten menee multa sormi suuhun. :)

Alkuperäinen kirjoittaja mitä?:
Alkuperäinen kirjoittaja bam:
Tänään kiinnitin huomiota sellaiseen omituisuuteen, että joku taitaa kuvitella, ennen pilkkua tulevan välilyönnin.... :o

Tuossa lauseessa ei ainakaan ole järjen eikä lauserakenteen hiventäkään.

Ei näköjään... :
Mutta en mä olekaan älykäs. :D

Alkuperäinen kirjoittaja bam:
Just tuota tarkoitin. Huomasin tänään ekan kerran ja ihmettelin kauan, että mitä tuossa tekstissä nyt oikeen on pielessä, ennen kuin äkkäsin. Mä olen just niitä jotka kyllä pystyy lukemaan sana oikeen vaikka siitä puuttuisi iso osa kirjaimista, mut välimerkit pitää olla kohdallaan. Ja mielellään välilyönnitkin omilla paikoillaan, muuten menee multa sormi suuhun. :)

Itseltäsikin puuttuu tuosta kirjoituksestasi kaksi pilkkua. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja no just -joo:
Hä ..i-han-ko to-sis-san-ne te seu-raat-te tääl-lä to-is-ten oi-ke-in kir-joi-tus-ta .. :D ei voi ollatotta! Ketä kiinno-staa? On teil-lä e-lä-mä!!! ..niin javielä tiiätttttte nimi merkistä kukakirjottaa oikein ..här-re guuuuuuuuuuuud!

:laugh: :laugh: :laugh:

Mä teen aika paljon kirjoitusvirheitä, mutta niin teen myös puhuttaessa. En puhu paljon Suomea ja päivittäin käytän kolmea kieltä että aina välillä menee vähän sekaisin.

Yhteistyössä