V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli tämä taharrush gamea on selvästi ollut olemassa kantasuomalaisten miesten keskuudessa ainakin jo 90-luvulta lähtien. Veikkaan, että ilmiö on enemmän sukupuolisidonnainen kuin kulttuurisidonnainen.
Vaikea sanoa. Tähän mennessä vain kantasuomalaiset miehet ovat minua lääppineet ja kourineet, silloin olin noin 14-15-vuotias, enkä osannut tehdä yhtään mitään. Aikuisiällä en ole tuollaista joutunut kokemaan, onneksi. Eli tämä taharrush gamea on selvästi ollut olemassa kantasuomalaisten miesten keskuudessa ainakin jo 90-luvulta lähtien. Veikkaan, että ilmiö on enemmän sukupuolisidonnainen kuin kulttuurisidonnainen.
Tekstistä päätellen tuonkin kirjoittaja on kantasuomalainen pahoinpitelijä. Sivistynyt ihminen ei kirjoita tuollaisia. Miksiköhän tänne palstalle tulee niin paljon tuollaista roskasakkia?Mene vessaan, laita pääsi pönttöön ja vedä! jos ajatukset ovat vieläkin sekavat vedä uudelleen!!!!
Tekstistä päätellen tuonkin kirjoittaja on kantasuomalainen pahoinpitelijä. Sivistynyt ihminen ei kirjoita tuollaisia. Miksiköhän tänne palstalle tulee niin paljon tuollaista roskasakkia?
mä olen kauan ihmetelly enemmänkin sitä että mistä löytyy aina toistaan parempia mammoja sivukaupalla.Miksiköhän tänne palstalle tulee niin paljon tuollaista roskasakkia?
Ennen olisin lyönyt. Nyt vetäisen turvahälyttimen narusta ja äkkiä peitän korvani. Rakas mieheni osti tämän hälyttimen mulle "lahjaksi"
Mä veikkaan että ne jotka kohtasivat esim uutena vuotena ahdisteluja ja jopa raiskattiin ovat jotain mieltä tästä. Mutta sinua paskapäätä se ei tietenkään kiinnosta koska aatteesi ei ulotu kokemaan empatiaa. Kerropa nyt kun olet tässä niin miten se on niin vitun vaikeaa ymmärtää että se ahdistelu sattuu jopa irakilaisten taholta?Veikkaan että veitsi kurkulla ei palstan uhoajat uskaltaisi tehdä mitään.
Olen jo niin vanha ja "tottunut" hoitoalalla vanhojen ukkojen flirttiin, että A. Kukaan ei edes yritä ja B. Hoitajan auktoriteetti karkoittaa loput. Enkä liiku koskaan, missään sellaisissa paikoissa, joissa näihin - khömm - henkilöihin törmäisin.
Vaikea sanoa. Tähän mennessä vain kantasuomalaiset miehet ovat minua lääppineet ja kourineet, silloin olin noin 14-15-vuotias, enkä osannut tehdä yhtään mitään. Aikuisiällä en ole tuollaista joutunut kokemaan, onneksi. Eli tämä taharrush gamea on selvästi ollut olemassa kantasuomalaisten miesten keskuudessa ainakin jo 90-luvulta lähtien. Veikkaan, että ilmiö on enemmän sukupuolisidonnainen kuin kulttuurisidonnainen.
Tekeekö se muuta kuin pitää meteliä, eikö sen voi vaan heittää kauemmas ja jatkaa hiplausta/raiskausta?