Jos joutuisit taharrush gamean uhriksi, löisitkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vendla.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kai yrittäisin käyttää päätäni moukarina, jos edes joltain saisi, esim. hampaat iskettyä sisään, niin hyvä tulis.
Totta puhuen vaikea tietää omaa reaktiota, kun ei ole koskaan tuollaisen eteen joutunut. Kai yrittäisin päästä pinkomaan karkuun. Mulla on muuten ihan pirun kova juoksuvauhti, kuhan pääsen kunnolla alkuun.

Vaikea sanoa. Tähän mennessä vain kantasuomalaiset miehet ovat minua lääppineet ja kourineet, silloin olin noin 14-15-vuotias, enkä osannut tehdä yhtään mitään. Aikuisiällä en ole tuollaista joutunut kokemaan, onneksi. Eli tämä taharrush gamea on selvästi ollut olemassa kantasuomalaisten miesten keskuudessa ainakin jo 90-luvulta lähtien. Veikkaan, että ilmiö on enemmän sukupuolisidonnainen kuin kulttuurisidonnainen.

Mä olen muuten rauhallinen luonne ja kierrän väkivaltaisuudet kaukaa. Mutta uhkaavan tilanteen sattuessa mun oma persoona jää loukkuun jonnekin ja toinen ihminen ottaa vallan. Eli saattaisin hyvinkin sokeana raivosta potkaista sääriin ja kunnolla ja sitten jatkaa siitä, jos semmoinen olisi fyysisesti mahdollista. Olen sen verran hintelä tyttönen, että se saattaisi jopa onnistua. Ihmiset ei osaa odottaa, että pistän vastaan. Mut joo kyl mä sen jälkeen saisin turpiini.

Että tälläisiä edes joutuu miettiä. :(Tekee pahaa.. Miksi me ei saada puolustautua? Tarkoitan nyt juurikin vaikka kättä pidempää mukana. Olen itse pieni naisihminen, vaikka agressiivinen koen olevanikin jos joku kimppuun kävisi, ei minulla ole mitään mahdollisuuksia valitettavasti.

Vaikea sanoa. Tähän mennessä vain kantasuomalaiset miehet ovat minua lääppineet ja kourineet, silloin olin noin 14-15-vuotias, enkä osannut tehdä yhtään mitään. Aikuisiällä en ole tuollaista joutunut kokemaan, onneksi. Eli tämä taharrush gamea on selvästi ollut olemassa kantasuomalaisten miesten keskuudessa ainakin jo 90-luvulta lähtien. Veikkaan, että ilmiö on enemmän sukupuolisidonnainen kuin kulttuurisidonnainen.

Mene vessaan, laita pääsi pönttöön ja vedä! jos ajatukset ovat vieläkin sekavat vedä uudelleen!!!!

Tekstistä päätellen tuonkin kirjoittaja on kantasuomalainen pahoinpitelijä. Sivistynyt ihminen ei kirjoita tuollaisia. Miksiköhän tänne palstalle tulee niin paljon tuollaista roskasakkia?

Edellinen kommentoija arvosteli luultavasti viimeistä virkettä: "Veikkaan, että ilmiö on enemmän sukupuolisidonnainen kuin kulttuurisidonnainen."

Taharrush gamae on aivan uusi ilmiö Suomessa, suvaitsevaisten on aivan turha muuta väittää. Itse taidat olla sivistymätön idiootti, kun haukut ihmisiä, joiden mielipiteet eroavat omistasi.

Ei siinä lyöminen tai mikään auttaisi, mutta luultavasti ihan vaan piruuttani tekisin sen muslimille pahimman, eli sylkisin kasvoille sekä haukkuisin halveksuntaa täynnä olevalla äänellä ja ilmeellä likaisiksi koiriksi ja sioiksi röhkien.

Riippuu tietysti, missä tuollainen tapahtuisi. Jos olisi iso mahdollisuus päästä hengestään, niin enköhän aika rauhassa yrittäisi olla.
Mutta poliisiin ja Suomen oikeuslaitokseen en kyllä luottaisi rangaistuksen suhteen, ihan sama minkä maalainen ja mitä uskontokuntaa edustava hyökkääjä päälleni tulisi ja olisiko hyökkäys seksuaalista vai puhdasta väkivaltaa.
Eli sen (rangaistuksen) hoitaisin omalla tavallani, vaikka se kuinka ikävää ja "epäreilua" tekijöille olisikin.

Rikosilmoitukset kun on siitä veemäisiä, että niiden kanssa joutuu palaamaan tapahtumiin uudelleen ja uudelleen, mahdollisesti tapaamaan tekijät useampaan kertaan ja tuhlaamaan omaa aikaansa turhaan lätinään joka ei johda mihinkään konkreettiseen, eli "tuomio" on todnäk. joku sellainen millä tekijät voi pyyhkiä nauraen persettään.

Olen jo niin vanha ja "tottunut" hoitoalalla vanhojen ukkojen flirttiin, että A. Kukaan ei edes yritä ja B. Hoitajan auktoriteetti karkoittaa loput. Enkä liiku koskaan, missään sellaisissa paikoissa, joissa näihin - khömm - henkilöihin törmäisin.

Veikkaan että veitsi kurkulla ei palstan uhoajat uskaltaisi tehdä mitään.
Mä veikkaan että ne jotka kohtasivat esim uutena vuotena ahdisteluja ja jopa raiskattiin ovat jotain mieltä tästä. Mutta sinua paskapäätä se ei tietenkään kiinnosta koska aatteesi ei ulotu kokemaan empatiaa. Kerropa nyt kun olet tässä niin miten se on niin vitun vaikeaa ymmärtää että se ahdistelu sattuu jopa irakilaisten taholta?

Suomalaisten vastaisku gameaan: hajotetaan joukolla piiri niin etteivät voi julkisella paikalla noin toimia eli puolet suuremmalla meikäläisten joukolla hätiin.Kehitetään jokin eurooppalainen joukollash hätiinea-organisoitu toimintatapa vastaiskuksi joukkohäirinnälle.Kun on tiivis muuri niin paras tekniikka sen murtamiseen.Joku soittaa heti poliisin hätiin myös.Uhrin kannattaa huutaa(tähän vielä vaikkapa oma avunhuutosana sillon kun ko rikoksesta kyse) että kiinnittää muiden huomion. Jos toimittaisiin näin niin ko toimintatapa suomessa loppuisi alkuunsa koska noin ei pystyisi toimimaan.ja asematunnelissa pitäisi vartijoiden olla hereillä.Euroopassa on aina mellakkapoliisit asemissa uutenavuotena tulemassa hätiin.Niin kuin oli nyt Helsingissäkin.
Miksei seurauksena voisi olla vankeusrangaistuksen lisäksi toimeentulotuen puolittaminen tms?Jos kerran rahan perässä tänne tulee porukkaa niin purisiko etuuksien pienentyminen?Miksiköhän gameaa voi Egyptissö tehdä ? Miten sikäläinen poliisi suhtautuu?Sikäläiset rangaistukset?

Rehellisesti sanottuna en tiedä. Ehkä pitäisin kunnon tappelun ja rähinän pystyyn, ehkä vain lamaantuisin täysin.

Kerran olen ollut tilanteessa, jossa joku mies kävi päälle.. otti ranteesta/tukasta kiinni ja repi.. Silloin löin ihan täysillä naamaan, vaikken olisi sitä ennen uskonut, että pystyisin oikeesti lyömään ketään... joku outo paniikin ja raivon sekainen tunne vain laittoi toimimaan enkä silloin olin "joku ihan muu".. jos olis ollut jokin ase käsillä, olisin melko varmasti tappanut sen siihen paikkaan sen kummemmin asiaa miettimättä.

Eli ehkä sitten luitenkin löisin porukassakin liilkuvia ukkoja? toivottavasti tää ei selviä koskaan...

Olen jo niin vanha ja "tottunut" hoitoalalla vanhojen ukkojen flirttiin, että A. Kukaan ei edes yritä ja B. Hoitajan auktoriteetti karkoittaa loput. Enkä liiku koskaan, missään sellaisissa paikoissa, joissa näihin - khömm - henkilöihin törmäisin.

Et liiku yleisillä paikoilla vai?

Kyse ei ole flirtistä, vaan joukkoahdistelusta. Sen tyylisestä, jossa suuri joukko miehiä repii naista miten tahtovat. Siinä on hengenlähtö lähellä, mikäli edes hengissä selviää. Vaikutatte monet tässä keskustelussa tosi naiiveilta.

Väitätkö ihan tosissaan, että suomessakin miehillä on tapa joukkoahdistella naisia? Siihen tapaan, että isolla porukalla käydään naisen kimppuun? Mietin tässä, osaisitko kertoa yhdestäkään tälläisestä suomalaisten tekemästä joukkoahdistelusta tässä viimeisen sadan vuoden sisällä?

Taharrush gamea tarkoittaa suomeksi joukkoahdistelu. Se ei tarkoita sitä, että joku yksittäinen mies raiskaa jonkun tai että joku yksittäinen mies koskee tai huutelee. Se tarkoittaa JOUKKOahdistelua.

Tekeekö se muuta kuin pitää meteliä, eikö sen voi vaan heittää kauemmas ja jatkaa hiplausta/raiskausta?

Sen voi kiinnittää vaikkapa omiin vaatteisiin, ettei saa ihan heti heitettyä kauemmas. Pitää sen verran kovaa mekkalaa, että kyllä ääni alkuksi hämmentää sen verran, että mahdollisesti ehtii juoksemaan pakoon ja herättää lähellä liikkuvien huomion.

Mitä luulette, onko tällä naisella edes mahdollisuutta yrittää lyödä ketään? Tätä suvakit ovat nyt tilaamassa Suomeenkin, kun haluavat pitää rajoja auki:

Eipä joukkoraiskauksessa kannata pyristellä vastaan jossei ole musta vyö judossa tai jossei ne miehet ole joitain 150-senttisiä etelän eläjiä. Muistan Tony Halmeen joskus päihittäneen 15 marokkolaista/algerialaista mitälie miestä jotka hyökkäsivät kimppuun. :D No, Halme oli roteva mies ja nyrkkeilijä.
1-2 miehen hyökätessä potkisin muniin minkä kerkeäisin.

Sitten kristillinen vaihtoehto, ei tehoa raiskaukseen aina mutta tiedän tapauksia jossa on tehonnut: Tästä on aikaa, mutta pari uskovaa nuorta naista oli Kyproksella joutunut puukkosankarin vangiksi, mies suunnitteli raiskaavansa naiset. Naiset nuhtelivat tiukasti Jeesuksen nimessä, mies säikähti, meni polvilleen ja alkoi itkeä.
Siinä ei kohdannut se mies ja naiset, vaan henkivallat.

Kerran eräs nuori tyttö sai pimeällä kujalla raiskaajaporukan pakenemaan kun käski heitä Jeesuksen nimessä pois. Miehet _säikähtivät_.

Mutta tämä tepsii vain harvoin...jos tepsisi aina niin kristittyjä ei olisi kuollut väkivaltaisuuksiin kautta historian.

Yhteistyössä