V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tarumaa:Löysin huuto.netistä tällaisen. Oliskos tämä sellainen mitä etsit, tämä on tosin käytetty.
http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=93204844
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/1320/pl Tuolla näkyis olevan...
loppunut tuolta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ehdotus:Eiks sulla ois ketään sukulaista toisella paikkakunnalla joka vois hakea kaupasta ja lähettää sulle?
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Niin onkos toi nähty riksun vai launosten säästökareilla? Kun alkoi itseäkin toi lelu kiinnostaan, niin mietin et jos löydän niin voisin ostaa ja lähettää sullekin.
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Niin onkos toi nähty riksun vai launosten säästökareilla? Kun alkoi itseäkin toi lelu kiinnostaan, niin mietin et jos löydän niin voisin ostaa ja lähettää sullekin.
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Ei sulla sitte oo palstatuttuja jotka auttais naista hädässä?
Meilläpäin ei oo ees kauppoja saatikka että niissä olis mitään tommosia. Muuten olisin voinut auttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap JanuLiitus :D:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Niin onkos toi nähty riksun vai launosten säästökareilla? Kun alkoi itseäkin toi lelu kiinnostaan, niin mietin et jos löydän niin voisin ostaa ja lähettää sullekin.
kuinkahan paljon sen postitus tulis maksamaan.. meinaa jos mä saisin sen siskon miesystävän kautta ilman postikuluja kun käy täällä kuitenkin joskus
Niin ja jos joku näkee täällä jyväskylässä sellaisen niin vinkkaa yv:llä mulle. eli nikki olis JanuLiitus
( sori ku en jaksa kirjautua :ashamed: :snotty: )
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja ap JanuLiitus :D:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Niin onkos toi nähty riksun vai launosten säästökareilla? Kun alkoi itseäkin toi lelu kiinnostaan, niin mietin et jos löydän niin voisin ostaa ja lähettää sullekin.
kuinkahan paljon sen postitus tulis maksamaan.. meinaa jos mä saisin sen siskon miesystävän kautta ilman postikuluja kun käy täällä kuitenkin joskus
Niin ja jos joku näkee täällä jyväskylässä sellaisen niin vinkkaa yv:llä mulle. eli nikki olis JanuLiitus
Eiköhän sen ihan pakettina joutuis laittamaan eli reilu 8?. Ja ilmeisesti tulossa sen verran pienelle ihmiselle, ettei varmaan ymmärrä/haittaa vaikka se ei joulupaketissa aattona olisikaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap JanuLiitus :D:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Niin onkos toi nähty riksun vai launosten säästökareilla? Kun alkoi itseäkin toi lelu kiinnostaan, niin mietin et jos löydän niin voisin ostaa ja lähettää sullekin.
Alkuperäinen kirjoittaja kiki:Katso Hobbyhallin sivuilta, siellä taidettiin myydä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap JanuLiitus :D:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Niin onkos toi nähty riksun vai launosten säästökareilla? Kun alkoi itseäkin toi lelu kiinnostaan, niin mietin et jos löydän niin voisin ostaa ja lähettää sullekin.
Ootko katsonu ozbabystä. Mä ostin sieltä viime vuonna. En tosin tiedä onko enää.
Alkuperäinen kirjoittaja kiki:Katso Hobbyhallin sivuilta, siellä taidettiin myydä