Jos joku on raiskattu sammuneena, alatteko ivailla ja syyllistää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ainomieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
no minä en lähtökohtaisesti ymmärrä sitä, miten kukaan voi juoda itsensä tajuttomaksi. Olen itse juonut melkoisen paljon (=liikaa) enkä ikinä ole ollut sellaisessa tilassa, ettenkö olisi pystynyt sanomaan tarvittaessa "Ei". Huumaaminen on tietysti eri asia, mutta viinalla tajuttomaksi sammumista en voi käsittää. Aika paljon saa töitä tehdä asian eteen ja kyllä tällöin pitää tietää missä seurassa dokailee..

Ottamatta mitään kantaa tuohon raiskausasiaan siis.

voi kuule, se on helppoa juoda itsensä tuohon kuntoon, toisille siihen tarvitaan vähemmän ja toisille enemmän. jokainen on kuitenkin erilainen viinan suhteen. ja se että jos joku sammuu niin ei tod oikeuta muita tekee sille mitään pahaa!!!! :headwall:

väitinkö, että oikeuttaa? en todellakaan väittänyt. Oman kroppansa tuntien sitä RISKIÄ on mielestäni turha lisätä juomalla sammumispisteeseen asti...

mutta tilaan voi vaikuttaa moni muukin asia. vaikka joisikin saman verran niin silti välillä voi jo siitä sammua ja välillä ei. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Jos joku ihmettelee kadonnutta viestiä, niin poistin sen itse ja lähden palstalomalle :wave: Hajoaa pää näihin idioottimaisuuksiin, vaikka normaalisti ei tunnu niin missään. :wave:

:hug: Loma taitaisi taas tehdä terää mullekin.

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
no minä en lähtökohtaisesti ymmärrä sitä, miten kukaan voi juoda itsensä tajuttomaksi. Olen itse juonut melkoisen paljon (=liikaa) enkä ikinä ole ollut sellaisessa tilassa, ettenkö olisi pystynyt sanomaan tarvittaessa "Ei". Huumaaminen on tietysti eri asia, mutta viinalla tajuttomaksi sammumista en voi käsittää. Aika paljon saa töitä tehdä asian eteen ja kyllä tällöin pitää tietää missä seurassa dokailee..

Ottamatta mitään kantaa tuohon raiskausasiaan siis.

Eikös tossa ollut kyseessä pirtu?
Käsittääkseni se saattaa ensikertalaiselle olla aika yllätys kuinka vahvaa se on.
Mä olen kerran teininä onnistunut saamaan itseni tooooosi huonoon kuntoon :ashamed:
Heräsin kun kaverini äiti oli raahannut mut kylmään suihkuun tokenemaan...
En mä muista että tuossa ap olisi sanonut mitä on juonut, for all I know se voi olla vaikka jotain tyrmäystippoja lasissa. En tiedä, eikä sillä niin väliäkään mitä joi.
En mäkään ole sammunut koskaan mutta paljon olen juonut, toisilla on vaan sellainen taipumus.

Hei oikeesti, jos huomaatte noinkin asiattomia kommentteja joissakin ketjuissa niin linkittäkää niitä mode-nikille tai vaikkapa tuohon nostoon. Ei ole mitään järkeä jatkaa niitä erillisillä aloituksilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Hei oikeesti, jos huomaatte noinkin asiattomia kommentteja joissakin ketjuissa niin linkittäkää niitä mode-nikille tai vaikkapa tuohon nostoon. Ei ole mitään järkeä jatkaa niitä erillisillä aloituksilla.

Hmm, mä painoin siellä eilen sitä asiaton viesti-linkkiä, ajattelin että se riittäisi? Mut tänään se oli vielä siellä, niin kilahdin ja tein tän aloituksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:

Hmm, mä painoin siellä eilen sitä asiaton viesti-linkkiä, ajattelin että se riittäisi? Mut tänään se oli vielä siellä, niin kilahdin ja tein tän aloituksen.

Se menee silloin ylläpidolle, joka oli jo siihen aikaan untenmailla. =) Pitääpä ottaa ihan puheeksi tuo 'ilmoita asiaton viesti'-namiska, josko sen saisi toimimaan niin, että viesti tulisi suoraan meille.

Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:

Se menee silloin ylläpidolle, joka oli jo siihen aikaan untenmailla. =) Pitääpä ottaa ihan puheeksi tuo 'ilmoita asiaton viesti'-namiska, josko sen saisi toimimaan niin, että viesti tulisi suoraan meille.

Niin siis en mä siksi kilahtanut ettei sitä poistettu heti, vaan siksi että joku täällä kirjoittaa tuollaisia viestejä ja tuli niin voimaton olo siitä hommasta.. :)

Yhteistyössä