Onko Savanna bannattu, koska pitäisi osallistua muidenkin aloituksiin?

miten musta tuntuu et joku nyt provoilee.... että oli muka toi savanna harmaana. ja ny sit toi savannan ystävä...

laittakaa joku savannalle yytä! tai txt et saadaan selvyys :D

sori, mutta kuka tämä savanna oikeen on? olen seurannut tätä kesksutelua n viikon, ja ainakin sen olohuonetta kävin ihailemassa... Vähän hassusti kirjoittaa, onko suomalainen?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Niin siis mähän en tiedä, onko se saanut bannia vai ei... Mutta yhä edelleen tämän palstan moderointi on täysin mielivaltaista paskaa.

et ole nähny vielä mitään.
aatteles jos minä olisin mode :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Niin siis mähän en tiedä, onko se saanut bannia vai ei... Mutta yhä edelleen tämän palstan moderointi on täysin mielivaltaista paskaa.

Täällä mitään modeja tarvittais... Vaan ne, joiden pää kestää jatkuvaa vittuilua, jäis palstailemaan :D

Täällä mitään modeja tarvittais... Vaan ne, joiden pää kestää jatkuvaa vittuilua, jäis palstailemaan :D

sopii mulle :xmas:

pakkohan se on joku tekosyy keksiä kun ei voi suoraan vedota idiotismiin :whistle: :xmas:

Jos idiotismi olis syy bannaukseen, täällä ei kirjoittelis kukaan.

:D :D :D

Totta, niin on idioottimaisia nää aloituksetkin ja vastaukset varsinkin. Savannaa kohdellaan ihan väärin, otettu hampaisiin.

Yhteistyössä