ETSINTÄKUULUTUS!! Kuka on tämän ketjun ap?!? Mistä olet tuon topin ostanut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Tarjoustalosta löysin.

Siis tämä ei ole ap vaan minä, tuon ketjun loppupuolella joku tunnisti minut, ja mustuin. :D

Tosiaankin, Tarjoustalosta ostin, maksoi 9,90. B) Oli muuten viime viikolla puoleen hintaan!! =)

Jännä että joku tuosta tykkää, kun sehän lytättiin ihan tyystin. Tai ehkä enemmänkin se, että 38 v. käyttäisi tuota. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Joku semmonen halpiskaupan mainos tuli eilen, oisko ollut tokmanni? tms, siinä oli tollasia ällötyksiä.

Muistatko yhtään hintaa?
HALUAN TUOMMOISEN!!!

Laita yksäriä? En minä tuota ole pahemmin käyttänyt..
*muoks* enkä noita legginsejäkään, kuin vaan kerran sovittanut päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Joku semmonen halpiskaupan mainos tuli eilen, oisko ollut tokmanni? tms, siinä oli tollasia ällötyksiä.

Muistatko yhtään hintaa?
HALUAN TUOMMOISEN!!!

Laita yksäriä? En minä tuota ole pahemmin käyttänyt..

Minkäkokoinen tuo on?

M-koko.

kaikki palstalaiset nyt, ostetaan tarjoustalo tyhjäksi näistä. koollakaan ei niin väliä, trikoohan venyy. kangastussilla lisätään jokainen nikkimme, ja vot, palstatapaamiseen ja baariin on asu taas valmis :heart: unohdin sanoa, tyylikäs ja kaunis asu. pinkit piukeat leggarit, ja korkkarit. siinä se.

Alkuperäinen kirjoittaja anjovis:
kaikki palstalaiset nyt, ostetaan tarjoustalo tyhjäksi näistä. koollakaan ei niin väliä, trikoohan venyy. kangastussilla lisätään jokainen nikkimme, ja vot, palstatapaamiseen ja baariin on asu taas valmis :heart: unohdin sanoa, tyylikäs ja kaunis asu. pinkit piukeat leggarit, ja korkkarit. siinä se.

Ha-ha olitpa vitsikäs.

Yhteistyössä