Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:en todellakaan!!! raiskausta ei kenenkään pitäisi joutua kokemaan, ei sammuneena ei hereillä ollessaan. se on tappamisen jälkeen pahinta mitä toiselle voi tehdä!!!!! siitä jää syvät arvet jotka vaikuttavat loppuelämän ajan. :'(
Voi olla. Joku hemmetin ylemmyydentunto tuosta paistaa, "kyllä MINÄ vaan, ei MULLE vaan.."Alkuperäinen kirjoittaja :( :Ei h*lvetti! Yleensä en toivo ihmisille pahaa. Sitä tapahtuu hyvin harvoin, mutta tämä on jo ainakin toinen kerta kun toivon täällä kirjoittavalle tapahtuvan jotain sellaista että miettisi kirjoitelmiaan myöhemmin.. ja miettisi vielä vuosienkin päästä :kieh:
Raiskauksesta kun ei niin vain toivuta.
Voiko olla mahdollista että täällä palstalla on psykopaatti? Tai useampi? Vai voiko joku ihminen olla niin tyhmä ja ilman empatiaa, että vain sen takia kirjoittelee tuollaisia juttuja?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kai se täällä on ihan normaalia sitten ivailla sillekin. Täällähän on vaan niitä täydellisiä äitejä, jotka eivät koskaan juo muuta kuin korkeintaan yhden siiderin tai lasin viiniä, ja jos joisivatkin enemmän, he eivät taatusti sammuisi niin rahvaanomaisesti mihinkään, ja jos sammuisivat, heillä on niin täydellisiä ystäviä, jotka eivät ainakaan itse olisi humalassa ja jättäisi häntä sammuneena mihinkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:en todellakaa alkaisi ivaamaan.. oli sammunu tai huumattu, raiskaus on silti aina raiskaus, ja vaikka ei tapahtumasta mitään muistaisikaan, jättää se silti SYVÄT haavat ja arvet..
itse aikoinaan tein sen virheen, etten uskaltanut mennä poliisille tekemään ilmoitusta.. tippoja lasissa ja taju pois.. kolmesti se kuspää ehti hommat tehdä.. ja jäljet olivat sen mukaiset... joten jos joku ivaa, nii katsokoon peiliin ja miettiköön miltä itsestään tuntuisi, jos omalle kohdalle sattuisi ja muut alkaisivat ivaamaan..
Idiootit...
Alkuperäinen kirjoittaja Bloody Elle:Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:en todellakaan!!! raiskausta ei kenenkään pitäisi joutua kokemaan, ei sammuneena ei hereillä ollessaan. se on tappamisen jälkeen pahinta mitä toiselle voi tehdä!!!!! siitä jää syvät arvet jotka vaikuttavat loppuelämän ajan. :'(
Tuosta syystä pidän raiskausta pahempana kuin tappamista.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:no minä en lähtökohtaisesti ymmärrä sitä, miten kukaan voi juoda itsensä tajuttomaksi. Olen itse juonut melkoisen paljon (=liikaa) enkä ikinä ole ollut sellaisessa tilassa, ettenkö olisi pystynyt sanomaan tarvittaessa "Ei". Huumaaminen on tietysti eri asia, mutta viinalla tajuttomaksi sammumista en voi käsittää. Aika paljon saa töitä tehdä asian eteen ja kyllä tällöin pitää tietää missä seurassa dokailee..
Ottamatta mitään kantaa tuohon raiskausasiaan siis.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Bloody Elle:Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:en todellakaan!!! raiskausta ei kenenkään pitäisi joutua kokemaan, ei sammuneena ei hereillä ollessaan. se on tappamisen jälkeen pahinta mitä toiselle voi tehdä!!!!! siitä jää syvät arvet jotka vaikuttavat loppuelämän ajan. :'(
Tuosta syystä pidän raiskausta pahempana kuin tappamista.
Niin minäkin.
Raiskaus on niin hirveä rikos, että sen kokeneena on varmastikin tarpeeksi työtä jatkaa elämää ilman kummempaa oireilua (ja ilman toisten irvailuakin). Raiskatuksi voi (periaatteessa) tulla, vaikka välttäisi alkoholia ja lukitsisi itsensä neljän seinän sisään niin, ettei varmasti ympärillä ole mahdollisesti raiskaamaan kykeneviä ihmisiä.
Ei kukaan voi suojella itseään täysin raiskauksen mahdollisuudelta, joten uhrin syyllistäminen on niin turhaa, niin turhaa. Jos ei kieroutuneita, niin todellakin epäkypsiä ja ajattelemattomia ihmisiä riittää tälläkin foorumilla. Hirveitä asioita kerrassaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:Alkuperäinen kirjoittaja niin:no minä en lähtökohtaisesti ymmärrä sitä, miten kukaan voi juoda itsensä tajuttomaksi. Olen itse juonut melkoisen paljon (=liikaa) enkä ikinä ole ollut sellaisessa tilassa, ettenkö olisi pystynyt sanomaan tarvittaessa "Ei". Huumaaminen on tietysti eri asia, mutta viinalla tajuttomaksi sammumista en voi käsittää. Aika paljon saa töitä tehdä asian eteen ja kyllä tällöin pitää tietää missä seurassa dokailee..
voi kuule, se on helppoa juoda itsensä tuohon kuntoon, toisille siihen tarvitaan vähemmän ja toisille enemmän. jokainen on kuitenkin erilainen viinan suhteen. ja se että jos joku sammuu niin ei tod oikeuta muita tekee sille mitään pahaa!!!! :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:no minä en lähtökohtaisesti ymmärrä sitä, miten kukaan voi juoda itsensä tajuttomaksi. Olen itse juonut melkoisen paljon (=liikaa) enkä ikinä ole ollut sellaisessa tilassa, ettenkö olisi pystynyt sanomaan tarvittaessa "Ei". Huumaaminen on tietysti eri asia, mutta viinalla tajuttomaksi sammumista en voi käsittää. Aika paljon saa töitä tehdä asian eteen ja kyllä tällöin pitää tietää missä seurassa dokailee..