Jos jään junasta Tikkurilassa pois ehdinkö taksilla nopeempaa lentokentälle?

  • Viestiketjun aloittaja sorella
  • Ensimmäinen viesti
Perhoinen84
bussikin menee tiksin asemalta suoraan lentokentälle,Joo ei kyllä kannata stadin kautta alkaa kiertää! varmaan menee 15min olet kentällä jos otat taksin tiksin asemalta
 
Enpä osaa sanoa vaikka sitä väliä satoja kertoja olen rampannut :eek: No, bussissa suurin osa tuntui aina jäävän pois Jumbon (vai mikä se nyt oli) kohdalla, ja siitä kentälle matka meni joutuisasti. Mihin aikaan päivästä sä olet menossa? Kannattaisi kyllä aina varata aikaa, chekkaukseen tai turvatarkastukseenkin voi mennä kauan jos on ruuhkaa.
 
ap
Oon tikkurilassa ke aamuna kelllo 6.35 ja ja kone lähtee 9.10. Matkatoimiston muija sanoi että on oltava kahta tuntia aikaisemmin kentällä. Kuinka kauan sitä taksia on odoteltava?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oon tikkurilassa ke aamuna kelllo 6.35 ja ja kone lähtee 9.10. Matkatoimiston muija sanoi että on oltava kahta tuntia aikaisemmin kentällä. Kuinka kauan sitä taksia on odoteltava?
Ahaa no kyllä sä sitten kerkeät siellä kentälläkin toimia *nimim. 10minuuttia ennen koneen lähtöä matkatavaransa tsekannut* Suosittelisin taksia.
 
http://aikataulut.ytv.fi/reittiopas/fi/?aa=20571%3At2a2557923a6687258%3ATikkurilan+asema%3A785%3A&an=&keya=tikkurilan+asema&keyb=lentokentt%E4&b=20476&bn=&hour=06&min=35&vm=1&day=10&month=09&year=2008&va=2&adv=

Tässä 61 lähtöajat siihen aikaan!
 
Isä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oon tikkurilassa ke aamuna kelllo 6.35 ja ja kone lähtee 9.10. Matkatoimiston muija sanoi että on oltava kahta tuntia aikaisemmin kentällä. Kuinka kauan sitä taksia on odoteltava?
Pitäisi keretä, ja nimenomaan Tikkurilan asemalta kannattaa ottaa se taksi.

Oletko harkinnut linja-autoa? Moni vuoro Helsinkiin menee lentokentän kautta ja jättää nätisti suoraan terminaalin eteen.
 

Yhteistyössä