Jos jää juhlista boolia yli:..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhlat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole todellakaan tajunnut - oikeesti - että ihmiset haluaa juoda noin paljon. Onhan Alko vielä tietysti auki, mutta olen vaan ihan totaalisen puusta pudonnut... ;) no, ainakaan ei lupaustenne mukaan boolia jää, joten teen koko määrän sitten. Luulin tosiaan, että tuossa on puolet liikaa.

Oli tosi kivat kekkerit :)! Ei jäänyt boolia yli ;). Juomat riittivät hyvin ja vieraat viihtyivät 8h. Luettelemistani juomista jäi 1pll punaviiniä + 1pll kuohuviiniä, joten oikein sopivan määrän olin varannut. Joku juhlissa tosin kysyi, että muistinko mainita, että likimain naisporukassa juhlittiin, kun täältä eilen kyselin. Sekin vaikuttanee asiaan. Mutta kerroin vieraille, että Kaksplussan auktoriteetin mukaan bileet ovat epäonnistuneet, jos boolia jää, joten pitivät kunnia-asianaan tyhjentää booliastiani tyhjilleen ;). Järjestän juhlia toistekin...

Ps. Terkkuja vieraille ja kiitos viimeisestä. Kati huom. Vastaus "Vain rakkaus"-kpl:seen oli tullut saman minuutin aikana kuin kysymyskin. Saa Vauva-palsta pistää paremmaksi, ähäkutti ;)!

Kiitokset juhlista ap. Boolia oli todellakin riittävästi. Ihan "vähän" on tänään ollut väsynyt olo, puhumattakaan siitä pienestä päänsärystä.... Mutta kivaa oli. Vieläkinb hymyilyttää, että piti valita Karaokeen se kaikkein hankalin biisi. Toisaalta, voisin ajatella, että kevensimme muiden juhlijoiden mielialaa ja rimaa laulaa :) Kotona en kyllä kehdannut tunnstaa moista tehneeni, jokin roti sentään!

Ap, kuule pakko myöntää, että aiemmin en ole 2+:lla nähnyt/löytänyt tälläistä palstaa. Olen muutamia kertoja käynyt katsomassa jotain 30+ äidit keskusteluja ja todennut kuivaksi. Voipi olla, että joskus tähän paremmin perehdyn. Ei sitä nyt yht`äkkiä voi rakasta, riippuvuutta aiheuttavaa AV:tä jättää. Jokin roti myös uskollisuudessa...

Laittelen muuten nyt Vauvalle saman kysymyksen. Katotaas, kuinka pian luottotietolähteeni vastaa!

Ilmoittelepa sitten tuliko vastaus saman minuutin aikana - vai tulisinko sinne AV:lle vaklaamaan... ;)

kieltämättä esityksenne oli yksi illan helmistä :). Vain se miehen esittämä "Tahdon.." oli ehkä samaa sarjaa! En muista milloin olen nauranut yhtä paljon kuin tuon esityksen aikana - yritin ensin vähän pidätellä, mutta minkäs tein, kun hauskaa oli.

palaute on ollut positiivista. Ihmiset tykkäsivät, kun oli ennestään tuntemattomia ihmisiä ja silti läksi kivasti liikkeelle heti juttu. Hortensiat on muuten jo istutettu!

yritetään järjestää se tapaaminen lasten kera pikapuoliin.

Jäi appelsiinimehupohjaisesta boolista 10l yli..( Tapio, Vichy, Sprite, Appelsiinimehu) kun oli 10l jäljellä niin lisäsin 2l vodkaa siihen.. eli alkubooli oli n. 10%.. (alkujaan 40l) olen nyt jaellut työkavereille sitä 1.5l pulloissa juototavaks et menisi hyötykäyttöön eikä viemäriin.. join(siis juon tällä hetkellä sitä!!) nyt viikon vanhaa boolia, eikä maku muuttunut yhtään!! kännissä olen.. todistetusti.. eli kunhan alkoholiprosentti korkea niin ei mitään hätää!! mut jos laimeempi sekoitus missä esim. just tätä appelsiinimehua... jos pääsee lämpenemään tulee käymisprosesssi ja ihan hirveen makuista! ripuli ja oksennus!!! jos jää yli paljon boolia.. anna muutaman päivän sisällä tutuille tuhottavaksi!! "jos ovat absolutisteja tai käyvät aAAA kokouksissa niin älä anna!!!" kokeilen vielä säästää tätä ens viikoksi(4.5l)... jos haluat tietää miten mun kävi...tai käy.. tulinko känniin vai tuliko vatsatauti... tumppi999@gmail.com...

Yhteistyössä