Riittääkö yksi täytekakku juhliin....?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piku81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piku81

Aktiivinen jäsen
15.10.2007
1 655
0
36
Kun tulee 12 aikuista ja 8 lasta (mukana jo talon oma väki).. Mitäs luulette=)

Tarjolla myös jauheliha piirakka, munariisi pasteijoita, porkkana kakkua, keksejä ja karkkeja ja täytekakuksi teen kinuskikakun.. Tarkoitus oli tehdä myös marsipaani täytekakku vielä, mut osa vieraista ei pääsekään, joten mietin et kannattaako tehdä kahta kakkua. Jos jätän toisen kakun tekemättä, niin luultavasti teen vielä jotain kahvikakkua lisäksi vielä..

Heh, juuri olin tulossa kertomaan et tein jo 5 munan pohjan, kun tarkoitus oli tehdä kaksi näitä 5 munan kakkua, mut nyt siis mietin riittääkö yksi 5 munan kakku.. Taidan pakastaa tuon kakun ja tehdä isomman vai yhden..Monenko munan kakku riittäisi huhliin jossa tuommoinen väki määrä?

Meillä oli juuri vauvan ristiäiset ja meillä oli 10 munan täytekakku ja se meni melkein kokonaan. :-O Syöjiä oli yhteensä 10 aikuista ja viisi lasta. Muina tarjottavina oli iso pullakranssi, kahvikakku, kolmenlaisia pikkuleipiä, karjalanpiirakoita + munavoita sekä kahdenlaisia pasteijoita (lohi ja kinkku). Ja tietenkin juomiset. :)

Meillä ainakin yksi aikuinen joka ei syö kakkua ollenkaan.. yleensä ollut suurin kakun syöjä, oma mies:heart: hällä on menossa ruokavalin kokeilu muutos...

Viimeksi muokattu:
Mä tein kolmen munan kakun ristiäisiin ja pelkästään se meni. Vieraita oli 22, joista 1 oli lapsi. Olin tehnyt toisenkin kakun ja mietin vielä kolmatta, mutta onneksi en enää sitä tehnyt.

Mulla oli tosi paljon täytettä ja paljon kuorrutusta niin kakku näytti tosi isolta ja sen takia sitä varmaan riittikin koko porukalle. Voileipäkakkuja meni sitä vastoin 2 isoa, samoin kaikkea suolaista muutenkin. Kakkua ja makeita tarjottavia ei välttämättä ois tarvittu niin paljoa.

Yhteistyössä