Jos ihminen olisi hännällinen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tailed
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tailed

Vieras
... millä tavoin se vaikuttaisi ihmisen elämään 2000-luvulla? Haittoja, hyötyjä? :D Millainen häntä olisi ja käytettäisiinkö sitä kommunikointiin?

Taas näitä perjantai-illan outoja kuvitelmia! :whistle: :D

No ainakin housut olisivat vähän erimallisia. :D jokaisella olisi niissä sitten se kakkareikäkin valmiina, vessakäynnit helpottuisivat entisestään. Sitä häntäähän voisi sitten kätevästi käyttää myös pölyhuiskuna, joten kotikin pysyisi ehkä ihan automaattisestikin hieman siistimpänä. :) Haittoja en nyt tähän hätään keksi, mutta eiköhän niitäkin epäilemättä olisi.

Kerran tätä spekuloitiin porukalla...

"Äitii, veli tökkäs hännän mun puuroon!!"
"Perrrkele, jäi häntä oven väliin.."
"Onksi kukaan nähny mun pinkkiä häntähihaa?"

Sellanen kenguruhäntä ois kyllä mainio. Siis joka lähtis tuosta persauksesta reiden paksusena. Siihen vois ihan reilusti nojata.

Toisaalta joku pitkä huiskuhäntä luultavasti ois jonkinlaisena bitch slappin, välineenä.

Ja jos joku keksis typistää, niin se tekis mielenkiintosen kohouman normaaleihin housuihin.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
..Niin se häntä jäis mulla aina oven väliin..

Mutta sen hännän avulla tippusin joka paikasta jaloilleni?

mut aattele mikä tuska jos se jäis aina tuolin ja sun väliin kun istut

Meinaatko että oon läski vai?;)
No ei,kyllä se sattuis.Ja mikä tuska siitä syntyiskään ku se jäis kiikkutuolin ja lattian väliin.

Sellainen pitkä taipusa tarttumishäntä ois kätevä, vois tässä samalla juoda viiniä hännällään, vois ottaa vesilasin yöpäydältä eväänsä väräyttättä, huitoa sääskiä kesällä, kiipeillä turvallisesti ym.

Uusimmat

Yhteistyössä