Jos ihminen ei vasta puhelimeen niin saanko jostain tietoa puh. nron/ kännykän kautta missä hän on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos teille vielä kerran, nyt on kaikki kunnossa ja pian työkunnossa :). Onneksi mitään vakavampaa ei ole sattunut! Puhelin vaan jäi hotelissa, siksi ei vastanut. Työtapaturma kuitenkin oli, mutta selvisi pienellä loppujen lopuksi. Kipujen takia se tapahtui eli sekin on syy kans.

Pitäiskö nyt suosiolla rajoittaa tota työnarkomaniaa? Ei sairaana voi olla töissä.
Sekin on hankala :D, kun se on jo lapsuudesta asti ihminen joka halua tehdä ja paljon, sekä hoitaa asiakkaita viimeisen päälle että kaikki olisivat tyytyväisiä. Hyvä hän on siinä, mutta harvoin ajattele itseä tai sitten se vaan tykkää tehdä paljon ja masentuu jos ei tee mitään, huomasin sille rahaa ei edes ole tärkein pointti, oikeastaan ei se edes kerkee ne käyttää, se vaan halua tehdä. Nyt ainakin kertoi että edes jotain oppinut.
Muistan kun itsekin väsyneenä tein työt, niin tapaturma kävi kerran mullekin, nyt osan ottaa stoppia vaikka itsekin olen hullu tekemään ja kehitelemään edelleen ja voi joskus mennä ylikin mulla, silloin sitten tuntuu on miljoona homma enkä kerkee enää mihinkään jos pääsen oikein vauhtiin.

Sekin on hankala :D, kun se on jo lapsuudesta asti ihminen joka halua tehdä ja paljon, sekä hoitaa asiakkaita viimeisen päälle että kaikki olisivat tyytyväisiä. Hyvä hän on siinä, mutta harvoin ajattele itseä tai sitten se vaan tykkää tehdä paljon ja masentuu jos ei tee mitään, huomasin sille rahaa ei edes ole tärkein pointti, oikeastaan ei se edes kerkee ne käyttää, se vaan halua tehdä. Nyt ainakin kertoi että edes jotain oppinut.
Muistan kun itsekin väsyneenä tein työt, niin tapaturma kävi kerran mullekin, nyt osan ottaa stoppia vaikka itsekin olen hullu tekemään ja kehitelemään edelleen ja voi joskus mennä ylikin mulla, silloin sitten tuntuu on miljoona homma enkä kerkee enää mihinkään jos pääsen oikein vauhtiin.
Toivottavasti tosiaan kumpainenkin teistä älyää nyt hiljentää tahtia tai muuten sen hiljennyksen tekeevakava sairaus tai kuolema puolestanne. Teillä on monta pientälastakin, jotka tarvitsee teitä eli kyllä se terveys nyt on laitettava etusijalle. Kun oikein tutkailee sisintään, niin voi löytää elämään paljon muutakin kuin tappotahtisen työnteon. Työ ei saa liikaa määritellä elämää. Tsemppiä koko teidän perheelle!

Yhteistyössä