miten jotkut ei osaa ajatella asioita

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
esim nyt kun olen sairaslomalla ja tää kyseinen henkilö sen hyvin tietää. että vaikka nousen normaalisti ylös kukonpieraisun aikaan, niin ehkä silloin kun saikulla olen haluaisin nukkua vähä pitempään. jos itse nousee ylös kello kolme, niin nouskoon, mutta vois niitä puhelimeen viestejä laittaa myöhemminkin, jos nyt ei vallan hätä ole. ja sellaisen asian mikä nytkin aamulla oli, niin olis voinut ihan hyvin eilen ilmoittaa. ja kun tää on jo vaikka kuinka mones kerta. itse pyrin aina siihen, etten niitä viestejä laita ennen kello yhdeksää, etten vain häiritsisi kenenkään aamuja. ja puhelinta en voi laittaa äänettömäksi koska lomittajalla voi olla navetasta jotain tärkeää asiaa, jä hänen on pakko saada soittaa. ja ei kyllä soita jos ei ole todellinen tarve. mutta puhelin on silti oltava auki. ja en oikein kehtaa mennä sanomaankaan, että älä laita niitä viestejä niin aikaisin. kun olen kyllä hänelle vihjaillut asiasta ihan ymmärrettävästi, että se on vain kärsittävä nahoissa. mutta ottaa se pattiin silti

Saakos sun puhelimeen luotua sellaisen profiilin että vain lomittajan puhelut tulee läpi? Hänelle siis oma ryhmä, ja profiiliin kaikki muut puhelut äänettömiks. Viestit myös? Mä käytän tollasta paljon, päiväsaikaankin kun lapset nukkuu tai kun tahdon omaa-aikaa ilman puhelimen kahletta. Vain miehen puhelut tulee läpi.

Joskus asiat on vaikeita ajatella.
Esmes. Avaruus on ääretön,mutta laajenee siltikin koko ajan.
Tai totaalityhjyys, millainen se on? Jos ei ole mitään olemassa, miten se on mahdollista+

Mä taas käytän aina "omituisiin aikoihin" viestejä, etten häiritse soittamalla.
Viestiin voi vastata ja sen voi avata sitten kun sopii ja laittaa yöksi viestin hälytyksen äänettömälle tai jonkun ihan hiljaisen äänen. Tai viestissähän voi vaikka aina olla joku hiljainen ääni, näkeehän sen, jos viesti on tullu.
Siis kaverisi kokee ehkä olevansa huomaavainen, kun laittaa viestin, eikä häiritse soittamalla.

Yhteistyössä