Jos ihminen ei halua yhteiskuviin niin miksi kuitenkin kehtaa sitten tulla yhdessä Linnan juhliin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Akaatti

Aktiivinen jäsen
18.03.2011
13 427
6
38
Mielestäni tämäkin on yhteiskuva:
jaana_juttu091211PP_503_lj.jpg


Tässä on Jaana Pelkosen rakas: Tapasimme Linnassa neljä vuotta sitten | Linnan juhlat | Iltalehti.fi
 
Ihminen voi haluta tulle kutsuttuna avecina, ja vain avecina, kumppaninsa kanssa juhliin, mutta ei halua astua julkisuuteen, joita (ainakin minun mielessäni) yhteiskuvat edustavat. Olettaisin, että tässä on puhe nimenomaan sellaisista (lehti)kuvista, joihin pariskunta pyydetään yhdessä poseeraamaan.

Se, että tämän nimenomaisen juhlan luonne on julkinen ja siellä on kuvaajia paikalla, ei tarkoita sitä, että kaikki vieraat haluavat sitä julkisuutta (moni vieras on paikalla ns. virkansa puolesta). Varmaankin näille aveceille julkisuudeksi riittää se, että mahdollisesti heistä otetaan kuva lehteen tai muuhun mediaan, kun se saapuvat juhliin.
 
No nuo ovat tavanneet linnassa, niin ehkä halusivat juhlistaa sitäkin. Aika ainutlaatuista minusta, vaikka mies ei ilmeisesti ammattinsa takia voikaan olla sen enempää julkisuudessa. Sinulla on taas ihan musta sydän :(. Et ole tosiaan mikään romantikko.
 
Ihmettelin vaan sitä, että jos tulee Linnan juhliin yhdessä ja kuvataan yhdessä niin millä tavalla se eroaa siitä, että suostuisi yhteiskuvaan, kun ovat jo tuossa kättelyvaiheessa olleet samassa kuvassa.
 
no,ehkä he tiesivät että viimeistään tuossa vaiheessa heidät nähdään yhteiskuvassa,joten säästivät sen siihen hetkeen..en mä ainakaan jaksa vaivata päätäni sillä,että miksi jotkut julkkikset haluavat tai eivät halua yhteiskuviin rakkaidensa kanssa..
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Ihmettelin vaan sitä, että jos tulee Linnan juhliin yhdessä ja kuvataan yhdessä niin millä tavalla se eroaa siitä, että suostuisi yhteiskuvaan, kun ovat jo tuossa kättelyvaiheessa olleet samassa kuvassa.

Minä taas en tajua miksi se ketään kiusaa jos joku pari ei halua poseerata roskalehtien kuvissa. Good for them, kunnioitettavaa.
Se muuten että suostuu tuollaiseen kuvaan voi vaikeuttaa jatkossa julkisuudesta pois pysymistä.
 
Mielestäni tuo on jopa tietyllä tapaa huomionhakua. Nyt ihmisten huomio kiinnittyy juuri heihin, kun tekevät itsestään "numeron". Itsekään en suostuisi yhteiskuvaan, koska en haluaisi olla lehdissä. Mutta siinä tapauksessa en menisi myöskään Linnan juhliin, koska se kättelykuva on minun mielestäni ihan yhtä lailla yhteiskuva kuin joku muukin kuva, jossa olisivat kahdestaan.
 
Mielestäni tuo on jopa tietyllä tapaa huomionhakua. Nyt ihmisten huomio kiinnittyy juuri heihin, kun tekevät itsestään "numeron". Itsekään en suostuisi yhteiskuvaan, koska en haluaisi olla lehdissä. Mutta siinä tapauksessa en menisi myöskään Linnan juhliin, koska se kättelykuva on minun mielestäni ihan yhtä lailla yhteiskuva kuin joku muukin kuva, jossa olisivat kahdestaan.

mä en edes tiennyt tätä ennen,että Jaanalla on joku rakas..tosin,luen tosi vähän mitään juorulehtiäkään..mutta oikeestiko tää on sulle joku ongelma?
 
no,onhan niitä ei julkkiksiakin,jotka salaa suhteensa vanhemmiltaan,että en nyt kaksnaamaseksi sanoit touhua..

Miksi vanhemmille pitäisi kertoa kaikki asiat? Tässä nyt oli kyse siitä, että ollaan julkisuudessa TV:ssä yhteiskuvassa ja sitten kieltäydytään yhteiskuvista, vaikka on jo oltu yhteiskuvissa TV:ssä ja sitä myöten myös lehdissä.
 
Meinaatko, että jos ei suostu yhteiskuviin, ei voi julkisesti koskaan kulkea yhdessä. Aina kun liikkuu yleisellä alueella, joku voi ottaa kuvan. Mielestäni poseeraaminen ja yhdessä liikkuminen on eriasia.
 
  • Tykkää
Reactions: nöppönen
Katsopas nyt, ap. Kun on sellaisia ammatteja, jotka ovat julkisia. Ja noissa julkisissa ammateissa se julkisuus tulee vähän niinkuin kaupan päälle, ihan pyytämättä. Ja kun edustaa jossain, jotain yksityiselämästäkin saattaa joutua siinä siivellä julkisuuteen. Mutta se ei silti tarkoita, että että se julkisuus tuon kaltaisissa tilaisuuksissa on se itsetarkoitus. Mitä taas varta vasten jotain lehtijuttua varten poseeraminen olisi. Tajuatko nyt eron?
 
No voi huoh taas. Se, että on julkisesti yhdessä ei tarkoita silti sitä, että tarvitsisi nimen ja naaman kanssa puskeutua keltaisen lehdistön kuviin. Oisko susta Akaatti siis parempi, että kaikki julkkikset tulisivat linnanjuhliin yksin? Se ei nimittäin olisi kovin kohteliasta kutsujaa kohtaan.
 
No voi huoh taas. Se, että on julkisesti yhdessä ei tarkoita silti sitä, että tarvitsisi nimen ja naaman kanssa puskeutua keltaisen lehdistön kuviin. Oisko susta Akaatti siis parempi, että kaikki julkkikset tulisivat linnanjuhliin yksin? Se ei nimittäin olisi kovin kohteliasta kutsujaa kohtaan.

Ei olisi. Mutta mielestäni nuo Linnan juhlat ovat sellainen paikka, että jos sinne tulee niin pitää valmistautua olemaan edes jollain tapaa esillä. Jos itse saisin kutsun Linnan juhliin, niin en sinne menisi, koska en haluaisi julkisuuteen millään lailla.
 
Olikohan se Erkki Tuomiojan vaimo, joka ei tule Linnan juhliin, koska ei halua esiintyä julkisuudessa. Muistaakseni on käynyt Halosen aikana vain ensimmäisenä vuonna eli 2000 Linnan juhlissa esittäytymässä uudelle presidentille, mutta muuten jää aina pois, koska ei halua olla julkisuudessa.
 

Yhteistyössä