Jos heikko Biden valitaan Usan presidentiksi niin silloin Kiina saattaa aloittaa sodan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Uskon, että Trumpviha ei olisi paisunut nykyiseen mittakaavaan jos media ei ihan noin yksipuolisesti uutisoisi Amerikan presidentistä.

Jos Trump oikeasti olisi pelkkää sitä mitä meidänkin fake news kirjoittaa, ei Trumpilla olisi kannatusta tässä mittakaavassa mitä hänellä on.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Honkkarin britit luovuttivat vapaaehtoisesti Kiinalle. Taiwan tulee puolustamaan itsenäisyyttään asein.
Siinä se ero.
Vapaaehtoinen luovutus on ehkä väärä sana, sillä Hongkong siirtyi Kiinalle tehdyn sopimuksen mukaisesti. Toki Taiwan pitää itseään itsenäisenä, Kiina katsoo sen olevan sen yksi maakunta. Hongkongissa on turvauduttu väkivaltaan, mutta Kiina on tuhkahduttanut sen tehokkaasti. En usko, että Taiwan kykenee puolustautumaan yhtään sen paremmin.
 
vierailija
Vapaaehtoinen luovutus on ehkä väärä sana, sillä Hongkong siirtyi Kiinalle tehdyn sopimuksen mukaisesti. Toki Taiwan pitää itseään itsenäisenä, Kiina katsoo sen olevan sen yksi maakunta. Hongkongissa on turvauduttu väkivaltaan, mutta Kiina on tuhkahduttanut sen tehokkaasti. En usko, että Taiwan kykenee puolustautumaan yhtään sen paremmin.
Taiwanilla on oma armeijansa plus Usan armeija tukenaan.
 
Huomauttaisin, että Trump ei suinkaan ole eniten sotinut jenkki- pressa. Lisäksi hän on rakentanut varsin diplomaattisen suhteen Venäjään. Tämän lisäksi hän muistaakseni edesauttoi Koreoiden sopua.

Enkä nyt pitäisi demokraatteja järin fiksuina. Siinä maassa tapahtuu kummia.
Demokraatit eivät ole kpvinkaan fiksuja, jos Trumppiin uskoo. Erään kerrn, kun tuli esille, että hän ei ole maksanut veroja niin hän sanoi , että hän on älykäs. Näin ollen veronmaksaja täytyy olla pöpi,
Paitsi nyt viime vuonna Trumpin älykkyys on latistunut, hän maksoi veroa peräti 750 taalaa. Se tekee tavallisesta rapparista kymmene kertaa tyhmemmän.
 
vierailija
Demokraatit eivät ole kpvinkaan fiksuja, jos Trumppiin uskoo. Erään kerrn, kun tuli esille, että hän ei ole maksanut veroja niin hän sanoi , että hän on älykäs. Näin ollen veronmaksaja täytyy olla pöpi,
Paitsi nyt viime vuonna Trumpin älykkyys on latistunut, hän maksoi veroa peräti 750 taalaa. Se tekee tavallisesta rapparista kymmene kertaa tyhmemmän.
Tyhmimmän eväät syödään ensin.
 
vierailija
"Varhain tänään Suomen aikaa esitetyssä tv-haastattelussa Trump myös vahvisti, että luopuu palkastaan presidenttinä. Trump lupasi kampanjansa aikana, että jos hänestä tulee maan seuraava presidentti, hän luopuu presidentin 400 000 dollarin eli noin 379 000 euron palkasta.

- En aio ottaa vastaan palkkaa. Luulen, että laki vaatii, että otan yhden dollarin vuodessa, joten otan yhden dollarin vuodessa, Trump sanoi."

Paljonko yhdestä dollarista menee veroa?
 
"Varhain tänään Suomen aikaa esitetyssä tv-haastattelussa Trump myös vahvisti, että luopuu palkastaan presidenttinä. Trump lupasi kampanjansa aikana, että jos hänestä tulee maan seuraava presidentti, hän luopuu presidentin 400 000 dollarin eli noin 379 000 euron palkasta.

- En aio ottaa vastaan palkkaa. Luulen, että laki vaatii, että otan yhden dollarin vuodessa, joten otan yhden dollarin vuodessa, Trump sanoi."

Paljonko yhdestä dollarista menee veroa?
Menisköhän 10 centtiä, mutta tuntien Trumpin, hän tuskin maksaa sitäkään.
 
  • Haha
Reactions: Latimeria
vierailija
Olen seurannut jonkin verran uutisia tuolta rapakon takaa (en tosin fake newsseja).

Oli iso yllätys, että osa lipruista oli sitä mieltä, että Bideniä nyt ei vaan voi äänestää. Ei ne liprut kaikki sitten ihan täysin hulluja olekaan.
Niin siis mitä liberaaleja oikein tarkoitat? Edelleen Biden on mielipidemittauksissa edellä, vaikka kaikki on toki mahdollista.

Mutta luotamme sinun sanaasi, kenties saat rajan takaa toveri Putinilta tietoa :)
 
Menisköhän 10 centtiä, mutta tuntien Trumpin, hän tuskin maksaa sitäkään.
Tää on hassua miten moni trumpin vihaaja tuntee hänet, mä en tunne...silti kritisoin, kun aihetta on...mutta mun mielestä hän on saanut todella paljon hyvää aikaan ja jos sä esim. olet sitä mieltä, että kaikki häntä äänestäneet ovat jotenkin väärässä niin meneppäs sanomaan tuo niille mustille ja latinoille, jotka edelleen kannattavat häntä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Algoma
Tää on hassua miten moni trumpin vihaaja tuntee hänet, mä en tunne...silti kritisoin, kun aihetta on...mutta mun mielestä hän on saanut todella paljon aikaan ja jos sä esim. olet sitä mieltä, että kaikki häntä äänestäneet ovat jotenkin väärässä niin meneppäs sanomaan tuo niille mustille ja latinoille, jotka edelleen kannattavat häntä.
En minä Trumppia vihaa mutta en pidäkään hänestä.
( Onkohan sitä mitään niiden välistä)?
 

Yhteistyössä