Jos haluatte laihtua

  • Viestiketjun aloittaja Hei
  • Ensimmäinen viesti
Ohis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Näkkärissä on vähemmän kaloreita kuin ruisleivässä. Ja liikkua pitää tietenkin! Mä saan luustoon tarvitsemani muualta kuin juustosta.
Näkkileipä, Koulunäkki: 310 kcal
Ruisleipä, Vaasan ruispalat: 215 kcal
Painaisko se yks viipale vähemmän ja siksi vähemmän kaloreita?
Ap sanoi, että näkkärissä on vähemmän kaloreita kuin ruisleivässä. Vaan kun ei ole. Toki voidaan alkaa kiistelemään että onko rasvassa vähemmän kaloreita kun porkkanassa jos syö kilon porkkanoita ja lusikallisen rasvaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Entä jos tekee vain niin että syö mitä vain mutta vähemmän kuin kuluttaa? Niin minä ainakin laihduin.
No näinhän se juuri menee. Minä en ole kaikkia herkkuja jättänyt pois. Lasken kaiken ja syön vain n.1100kcal päivässä.
Äskenhän sä vielä mainostit, että vaihdoit vain leivän näkkäriin ja jätit juuston ja rasvan pois...
Niin, niin! Näinhän niitä kaloreita tulee vähemmän!
Luepa nyt uudelleen tuo millä avasit tämän keskustelun:

"Jos haluatte laihtua
niin jättäkää vaalea leipä pois ja voi siitä päältä! Myös tumman leivän voi vaihtaa näkkäriin. Juustot pois. Varmasti laihtuu.:) Voin kokemuksesta sanoa."
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Näkkärissä on vähemmän kaloreita kuin ruisleivässä. Ja liikkua pitää tietenkin! Mä saan luustoon tarvitsemani muualta kuin juustosta.
Näkkileipä, Koulunäkki: 310 kcal
Ruisleipä, Vaasan ruispalat: 215 kcal
Painaisko se yks viipale vähemmän ja siksi vähemmän kaloreita?
Ap sanoi, että näkkärissä on vähemmän kaloreita kuin ruisleivässä. Vaan kun ei ole. Toki voidaan alkaa kiistelemään että onko rasvassa vähemmän kaloreita kun porkkanassa jos syö kilon porkkanoita ja lusikallisen rasvaa...
No katsoppa vaikka tuolta kalorilaskurista kummassa on vähemmän kaloreita! Yhdessä vaasan maukas näkkärissä on vähemmän kaloreita kuin yhdessä ruisleipäviipaleessa!

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Entä jos tekee vain niin että syö mitä vain mutta vähemmän kuin kuluttaa? Niin minä ainakin laihduin.
No näinhän se juuri menee. Minä en ole kaikkia herkkuja jättänyt pois. Lasken kaiken ja syön vain n.1100kcal päivässä.
Äskenhän sä vielä mainostit, että vaihdoit vain leivän näkkäriin ja jätit juuston ja rasvan pois...
Niin, niin! Näinhän niitä kaloreita tulee vähemmän!
Luepa nyt uudelleen tuo millä avasit tämän keskustelun:

"Jos haluatte laihtua
niin jättäkää vaalea leipä pois ja voi siitä päältä! Myös tumman leivän voi vaihtaa näkkäriin. Juustot pois. Varmasti laihtuu.:) Voin kokemuksesta sanoa."
etkö sä tajua?! Olen jättänyt ne pois joten kaloreita tulee vähemmän! Mitä kummallista siinä nyt on?!
 
!!
Rasvaa ei saa jättää kokonaan pois!! Elimistö tarvitsee rasvaa! mutta rasvan laatuun pitää kiinnittää huomiota, eli kova/tyydyttynyt rasva pois, toisin sanoen VOI pois ja suosii vain pehmeitä rasvoja eli margariinia ja öljyä. verisuonet ja hermosto vaatii rasvaa.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja min:
mitäs syotte leivän sijasta??
mulla keliakia....
Itse syön maustamatonta jogurttia marjojen kera, leipäjuustoa tai sitten teen karppileipää, joka btw on gluuteenitonta. :) Helppoa tehdä, ohjeen löydät www.karppaus.info -sivustolta.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja min:
mitäs syotte leivän sijasta??
mulla keliakia....
Itse syön maustamatonta jogurttia marjojen kera, leipäjuustoa tai sitten teen karppileipää, joka btw on gluuteenitonta. :) Helppoa tehdä, ohjeen löydät www.karppaus.info -sivustolta.
Gluteenitonta. :LOL: Tänään tulee kivoja kirjotusvihreitä. :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja !!:
Rasvaa ei saa jättää kokonaan pois!! Elimistö tarvitsee rasvaa! mutta rasvan laatuun pitää kiinnittää huomiota, eli kova/tyydyttynyt rasva pois, toisin sanoen VOI pois ja suosii vain pehmeitä rasvoja eli margariinia ja öljyä. verisuonet ja hermosto vaatii rasvaa.
Mä jätin kaiken rasvan pois leivän päältä, toki sitä muussa ruoassa on, esim-muusissa. En voi syödä noita kevytlevitteitä.:x
 
Ohis
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Näkkärissä on vähemmän kaloreita kuin ruisleivässä. Ja liikkua pitää tietenkin! Mä saan luustoon tarvitsemani muualta kuin juustosta.
Näkkileipä, Koulunäkki: 310 kcal
Ruisleipä, Vaasan ruispalat: 215 kcal
Painaisko se yks viipale vähemmän ja siksi vähemmän kaloreita?
Ap sanoi, että näkkärissä on vähemmän kaloreita kuin ruisleivässä. Vaan kun ei ole. Toki voidaan alkaa kiistelemään että onko rasvassa vähemmän kaloreita kun porkkanassa jos syö kilon porkkanoita ja lusikallisen rasvaa...
No katsoppa vaikka tuolta kalorilaskurista kummassa on vähemmän kaloreita! Yhdessä vaasan maukas näkkärissä on vähemmän kaloreita kuin yhdessä ruisleipäviipaleessa!
Niin. Ja puolikkaassa näkkärissä on vielä vähemmän! :D
 
Rotta
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Entä jos tekee vain niin että syö mitä vain mutta vähemmän kuin kuluttaa? Niin minä ainakin laihduin.
No näinhän se juuri menee. Minä en ole kaikkia herkkuja jättänyt pois. Lasken kaiken ja syön vain n.1100kcal päivässä.
Ei toimi aina, mulla on istumatyö jossa ei paljoa saa päivän aikana liikkua, työmatkat kulkee autolla ja iltaisin on harvoin omaa aikaa jotta pääsis ulkoilemaan edes. Tällä kulutuksella saisin syödä varmaan vaan salaatinlehden päivässä jotta laihtuisin, mutta nälkä se tulee silti vaikka on vain konttorityö, ei auta mikään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tai jättää leivän pois ja syö vaan sen juuston =)
Ei. Siinä on paljon enemmän kaloreita.:)
Haha. Karppina vetelet sen juuston poikineen ja laihdut silti. ;)

Sen sijaan se leipä hiiteen. Se sisältää liikaa hiilareita.
Mä oon kuule laihtunut näin jo 5kg ja aikaa ei ole kulunut kuin kaksi viikkoa.:)
Siis sä oot 2 viikkoa laihduttanut? No sitten puolet tosta on nestettä.

Ite en ole mistään luopunut mistään vaan pienentänyt annoskokoa, lisännyt kasviksien/vihannesten/hedelmien määrää sekä alkanut liikkua enemmän.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja !!:
Rasvaa ei saa jättää kokonaan pois!! Elimistö tarvitsee rasvaa! mutta rasvan laatuun pitää kiinnittää huomiota, eli kova/tyydyttynyt rasva pois, toisin sanoen VOI pois ja suosii vain pehmeitä rasvoja eli margariinia ja öljyä. verisuonet ja hermosto vaatii rasvaa.
Mä jätin kaiken rasvan pois leivän päältä, toki sitä muussa ruoassa on, esim-muusissa. En voi syödä noita kevytlevitteitä.:x
Kevytlevitteitä ei pitäskään syödä. Niiden rasvakoostumus on kaikkein epäterveellisin.
 
:/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Entä jos tekee vain niin että syö mitä vain mutta vähemmän kuin kuluttaa? Niin minä ainakin laihduin.
No näinhän se juuri menee. Minä en ole kaikkia herkkuja jättänyt pois. Lasken kaiken ja syön vain n.1100kcal päivässä.
Tuo on aivan liian vähän ellet ole kääpiö tms.
 
*
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja !!:
Rasvaa ei saa jättää kokonaan pois!! Elimistö tarvitsee rasvaa! mutta rasvan laatuun pitää kiinnittää huomiota, eli kova/tyydyttynyt rasva pois, toisin sanoen VOI pois ja suosii vain pehmeitä rasvoja eli margariinia ja öljyä. verisuonet ja hermosto vaatii rasvaa.
Mä jätin kaiken rasvan pois leivän päältä, toki sitä muussa ruoassa on, esim-muusissa. En voi syödä noita kevytlevitteitä.:x
Kevytlevitteitä ei pitäskään syödä. Niiden rasvakoostumus on kaikkein epäterveellisin.
juu, eli ihan normaalia margariinia ja ei haittaa vaikka rasvaprosentti ois 60%, kunhan koostumus on oikea.. ja ei se muusin rasvamitään auta jos se voita..
 
vierailija
Katoppa vaasan maukas näkkileipää.:)
Hupsista. Maukkaan pakkauskoko pudonnut 10 prosentilla 500 g -> 460 grammaan. Hinta pysynyt sentään ennallaan. Entinen tuhdikkuus muuttunut suussa sulavaksi höttöisyydeksi.
Ja miksi kymmenien vuosien hyväksi havaittu levynäkkäri piti mennä muuttamaan ruotsalaismalliseksi palanäkkäriksi. Toivottavasti tämä on vain hapuilevaa markkinoinnin kokeilua. Ihan piruuttani vaihdan merkkiä jos vaan edesmenneen Maukkaan veroista jostain
 

Yhteistyössä