Jos haluatte laihtua

  • Viestiketjun aloittaja Hei
  • Ensimmäinen viesti
...
Minä luotan enemmänkin kasvisten, hedelmien ja veden sekä säännöllisen kuntoilun tuomiin tuloksiin. Tykkään liikaa ruuasta jättääkseni mitään pois. Pienennän vain annoksia ja jätän herkut vähemmälle. Tällä tavalla olen laihtunut -5kg kahdessa kuukaudessa. Lähtömittani olivat 63kg ja 160cm.
 
kevyt juusto ei ole ollenkaan pahaksi, mutta kohtuudella sitäki =)
rasvaa käytän leivän päällä edelleenkin vähäsen, koska muuten jättänyt sen kokonaan pois.

eilen ostin jotain sekaleipää ( paahtista ) ja siinä oli yhdessä siivussa vähemmän kaloreita kuin joissakin ruisleivissä.. eli tuoteselosteet kannattaa lukea, mutta periaatteessa ruisleipä on parempi vaihtoehto.
 
Äitikin
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
niin jättäkää vaalea leipä pois ja voi siitä päältä! Myös tumman leivän voi vaihtaa näkkäriin. Juustot pois. Varmasti laihtuu.:) Voin kokemuksesta sanoa.
Mulla auttaa kun jättää suklaan pois. Juustoa pitää syödä luuston vuoksi.
 
joopa
Ei voi kukaan sanoa varmasti..toimii yhteen, ei toimi toiseen.
Itse en oo syöny vaaleaaleipää vuosiin, saati käyttänyt rasvaa. Useimmiten syön kanaa kasviksilla tai salaattia ilman salaattikastiketta ruuakseni, mutta mitään ei tapahdu.
 
vieras
Minä oon kans laihtunut niin, että jätin leivän pois. Yhdessä leivässä yllättävän paljon kaloreita ja usein yhden leivän syönti ei tunnu missään... Näkkäri on tosiaan hyvä vaihtoehto tai cracotte. 10kg tippunut pois moisella ruokavalion muutoksella. Muuten syön melko kevyttä ruokaa, paljon kasviksia, vähän hedelmiä... Silloin tällöin herkkuja :)
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja joopa:
Ei voi kukaan sanoa varmasti..toimii yhteen, ei toimi toiseen.
Itse en oo syöny vaaleaaleipää vuosiin, saati käyttänyt rasvaa. Useimmiten syön kanaa kasviksilla tai salaattia ilman salaattikastiketta ruuakseni, mutta mitään ei tapahdu.
Kantsis kokeilla heittää rasvaa kehiin ja tarkistaa hiilarimäärä. :) Oikeesti.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tai jättää leivän pois ja syö vaan sen juuston =)
Ei. Siinä on paljon enemmän kaloreita.:)
Haha. Karppina vetelet sen juuston poikineen ja laihdut silti. ;)

Sen sijaan se leipä hiiteen. Se sisältää liikaa hiilareita.
Mä oon kuule laihtunut näin jo 5kg ja aikaa ei ole kulunut kuin kaksi viikkoa.:)
 
vieras
Me tehdään ruokaa painonvartijoiden ohjeilla. Ei oo mtn nälkämeininkiä ja maistuu koko perheelle. Lapsia yritän opettaa, että painonhallintaan parasta on järjellä tehty ruokavalio.
 
Ohis
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Näkkärissä on vähemmän kaloreita kuin ruisleivässä. Ja liikkua pitää tietenkin! Mä saan luustoon tarvitsemani muualta kuin juustosta.
Näkkileipä, Koulunäkki: 310 kcal
Ruisleipä, Vaasan ruispalat: 215 kcal
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Entä jos tekee vain niin että syö mitä vain mutta vähemmän kuin kuluttaa? Niin minä ainakin laihduin.
No näinhän se juuri menee. Minä en ole kaikkia herkkuja jättänyt pois. Lasken kaiken ja syön vain n.1100kcal päivässä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Näkkärissä on vähemmän kaloreita kuin ruisleivässä. Ja liikkua pitää tietenkin! Mä saan luustoon tarvitsemani muualta kuin juustosta.
Näkkileipä, Koulunäkki: 310 kcal
Ruisleipä, Vaasan ruispalat: 215 kcal
Painaisko se yks viipale vähemmän ja siksi vähemmän kaloreita?
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tai jättää leivän pois ja syö vaan sen juuston =)
Ei. Siinä on paljon enemmän kaloreita.:)
Haha. Karppina vetelet sen juuston poikineen ja laihdut silti. ;)

Sen sijaan se leipä hiiteen. Se sisältää liikaa hiilareita.
Mä oon kuule laihtunut näin jo 5kg ja aikaa ei ole kulunut kuin kaksi viikkoa.:)
Ei se ollutkaan pointti. Vaan tuo, että juusto sisältää liikaa kaloreita ja sitä ei voisi siksi syödä, jotta voisi laihtua.

Laihtua voi monella tavalla. Eri asia, mitkä kaikki niistä on terveellisiä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me tehdään ruokaa painonvartijoiden ohjeilla. Ei oo mtn nälkämeininkiä ja maistuu koko perheelle. Lapsia yritän opettaa, että painonhallintaan parasta on järjellä tehty ruokavalio.
Mä syön ihan normaaliruoan päivällä, siitä en ole tinkinyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Entä jos tekee vain niin että syö mitä vain mutta vähemmän kuin kuluttaa? Niin minä ainakin laihduin.
No näinhän se juuri menee. Minä en ole kaikkia herkkuja jättänyt pois. Lasken kaiken ja syön vain n.1100kcal päivässä.
Äskenhän sä vielä mainostit, että vaihdoit vain leivän näkkäriin ja jätit juuston ja rasvan pois...
 
aina laihiksella
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Entä jos tekee vain niin että syö mitä vain mutta vähemmän kuin kuluttaa? Niin minä ainakin laihduin.
Juuri näin! Allekirjoitan.
Hömpötykset pois, hiilarit proteiinit, rasvat sokerit. Hällä väliä, kun saa vähemmän energiaa kuin kuluttaa, laihtuu.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Entä jos tekee vain niin että syö mitä vain mutta vähemmän kuin kuluttaa? Niin minä ainakin laihduin.
No näinhän se juuri menee. Minä en ole kaikkia herkkuja jättänyt pois. Lasken kaiken ja syön vain n.1100kcal päivässä.
Äskenhän sä vielä mainostit, että vaihdoit vain leivän näkkäriin ja jätit juuston ja rasvan pois...
Niin, niin! Näinhän niitä kaloreita tulee vähemmän!
 

Yhteistyössä