P Pix Aktiivinen jäsen 10.11.2006 3 692 0 36 31.08.2007 #1 Nimittäin ostamaan Pirkka Cafe Latte-jäätelöä!!
P Pix Aktiivinen jäsen 10.11.2006 3 692 0 36 31.08.2007 #3 Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö: Onko varmasti hyvää? Click to expand... Minä takaan ja vannon että on Jos vaan vähänkin tykkää kahvista
Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö: Onko varmasti hyvää? Click to expand... Minä takaan ja vannon että on Jos vaan vähänkin tykkää kahvista