tälläistä illallista:
Alkupaloiksi 1l jäätelöä ja levy Fazerin hasselpähkinäsuklaata, ehkä myös pari wieneriä ja mustikkapiirakkaa
Pääruoka: Paljon perunamuussia ja pihvi, paljon vaaleaa leipää lisäksi kaikilla mahdollisilla päällysillä
juomaksi limsaa
Jälkiruoka: Pari Lakumix-pussia, iso rasia konvehteja, pellillinen mokkapaloja ja jos jaksaa niin vaikka pullakranssi
Voisiko tuohon lisätä vielä jotain????
Alkupaloiksi 1l jäätelöä ja levy Fazerin hasselpähkinäsuklaata, ehkä myös pari wieneriä ja mustikkapiirakkaa
Pääruoka: Paljon perunamuussia ja pihvi, paljon vaaleaa leipää lisäksi kaikilla mahdollisilla päällysillä
Jälkiruoka: Pari Lakumix-pussia, iso rasia konvehteja, pellillinen mokkapaloja ja jos jaksaa niin vaikka pullakranssi
Voisiko tuohon lisätä vielä jotain????