Huomenna kun illalliseksi saan syödä mitä vaan, niin ajattelin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
tälläistä illallista:

Alkupaloiksi 1l jäätelöä ja levy Fazerin hasselpähkinäsuklaata, ehkä myös pari wieneriä ja mustikkapiirakkaa :p :p :p

Pääruoka: Paljon perunamuussia ja pihvi, paljon vaaleaa leipää lisäksi kaikilla mahdollisilla päällysillä :p :p :p juomaksi limsaa :p :p :p

Jälkiruoka: Pari Lakumix-pussia, iso rasia konvehteja, pellillinen mokkapaloja ja jos jaksaa niin vaikka pullakranssi :p :p :p

Voisiko tuohon lisätä vielä jotain????
 
No ei se nyt varmaan ihan tota tarkota jos yhtenä päivänä saa syödä mitä haluaa et mössätään sinne turpavärkkiin sitte kaikki mahdolliset lihottavat / rasvaa tihkuvat elintarvikkeet. Siinä menee koko viikon dieetti hukkaan, kun seuraavana aamuna on kauheat turvotukset ja paino korkeammalla ku alussa.
 
Mikäs se tuollainen "dieetti" on...ensin laihdutat viikon ja sitten mätät naamaan tuhansittain kaloreita :) jep, älä sitten tule tänne vinkumaan, että mikä on kun paino ei laske :D
 
Yhden kilon lihottaakseen tarvitsee 7000 ylimääräistä kaloria, että eipä se dietti siihen kaadu, jos yhtenä iltana syö hirveesti, ja muun viikon terveellisesti.Että anna mennä vaan niin paljon kuin napa kestää :D
 


Dieetti:

päivä 1 ja 8 maanantai
aamupala: mustaa kahvia ilman sokeria ja 2 lasia vettä.
lounas : kaksi keitettyä kananmunaa.
illallinen : yksi iso grillattu pihvi ~200gr. vihreää salaattia ja hedelmiä.

päivä 2 ja 9 tiistai
aamupala: mustaa kahvia ilman sokeria 1 sämpylä, 2 lasia vettä.
lounas: yksi iso grillattu pihvi ~200gr. vihreää salaattia ja hedelmiä.
illallinen : keitettyä kinkkua ~200gr.

päivä 3 ja 10 keskiviikko
aamupala: mustaa kahvia ilman sokeria 1 sämpylä, 2 lasia vettä.
lounas: kaksi keitettyä munaa, salaattia ja tomaattia.
illallinen : keitettyä kinkkua ~200gr, vihreää salaattia ja kurkkua.

päivä 4 ja 11 torstai
aamupala : mustaa kahvia ilman sokeria 1 sämpylä, 2 lasia vettä.
lounas : 1 keitetty muna, porkkanoita raakana tai keitettynä, juustoa esim emmental korkeintaan 100 gr.
illallinen: hedelmiä ja luonnon jugurtti 200gr, ei banaania.

päivä 5 ja 12 perjantai
aamupala: musta kahvi, porkkanoita raakana, kaksi lasia sitruunamehua.
lounas: ei rasvassa valmistettua kalaa ~200gr, tomaatteja.
illallinen: 1 grillattu pihvi ~200gr, vihreää salaattia ja kurkkua.

päivä 6 ja 13 lauantai
aamupala: mustaa kahvia ilman sokeria 1 sämpylä, 2 lasia vettä.
lounas: grillattua broileria ilman nahkaa ~200gr.
illallinen : 2 keitettyä munaa ja porkkanoita.

päivä 7 ja 14 sunnuntai
aamupala: mustaa kahvia ilman sokeria, 2 lasia sitruunamehua.
lounas : 1 grillattu pihvi ~200gr, hedelmiä, ei banaania.
illallinen: vapaa valinta, mitä vain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Yhden kilon lihottaakseen tarvitsee 7000 ylimääräistä kaloria, että eipä se dietti siihen kaadu, jos yhtenä iltana syö hirveesti, ja muun viikon terveellisesti.Että anna mennä vaan niin paljon kuin napa kestää :D

Et sitten yhtään ole laskenut, miten paljon noista tulee kaloreita?

Laskepas huvikseen....menee kaloreissa noin 20 000 jopa yli...

Että kyllä noista lihoaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Yhden kilon lihottaakseen tarvitsee 7000 ylimääräistä kaloria, että eipä se dietti siihen kaadu, jos yhtenä iltana syö hirveesti, ja muun viikon terveellisesti.Että anna mennä vaan niin paljon kuin napa kestää :D

Et sitten yhtään ole laskenut, miten paljon noista tulee kaloreita?

Laskepas huvikseen....menee kaloreissa noin 20 000 jopa yli...

Että kyllä noista lihoaa

No hehe, kukaan ei pysty syömään oikeasti tuota määrää.. :D Jos yhden herkutteluillan pitää ja syö napansa täyteen vaikka mitä herkkuja, niin ilmoittakaa mulle jos pystytte syömään yli 3000 kaloria kerralla.
 

Yhteistyössä