Jos et olisi tavannut miestäsi

nedra harmaana
Kyllä,toisenkin miehen kanssa minulla olisi lapsia tavalla tai toisella,ajatus äidiksi tulosta on ollut mieluinen minulle aina. Yksin tuskin olisin siihen ryhtynyt,tiedostan toki että mitä vain voi tapahtua miehellekkin,mutta en usko että olisin lähtenyt yksinään hedelmöityshoitoihin yms.
 
Kyllä,toisenkin miehen kanssa minulla olisi lapsia tavalla tai toisella,ajatus äidiksi tulosta on ollut mieluinen minulle aina. Yksin tuskin olisin siihen ryhtynyt,tiedostan toki että mitä vain voi tapahtua miehellekkin,mutta en usko että olisin lähtenyt yksinään hedelmöityshoitoihin yms.
Yksi asioista, joita "kadun" on se, etten lähtenyt yksin hedelmöityshoitoihin ensimmäisen puolisoni kuoltua. Eli tässä kohdin olemme kovin erilaisia...
 
viisi lasta
En usko, että minulla olisi näin monta lasta, ellen olisi nykyisen mieheni kanssa. Jos puoliso olisi kovasti työ- tai materiaorientoitunut, tuskin minulla olisi viittä lasta. Ehkä yksi tai kaksi lasta, hyväpalkkainen ura, omistuskämppä, Volvo ja kultainennoutaja. Niin kait se menis? :)
 
Minulla ei missään nimessä olisi lapsia ilman miestä. Isä on niin tärkeä juttu lapsille ja mies minulle lapsen isänä, että en olisi minuuttiakaan edes harkinnut äidiksi tuloa yksin. En ehdoin tahdoin halua isättömiä lapsia itselleni, jos voin siihen vaikuttaa.

Olin miehen kanssa kaksin järkyttävän kauan ilman että halusin lasta, joten luultavasti yksinäisenä ja sinkkuna olisin ollut tyytyväinen ilman lapsia, minulla oli niin paljon kaikkea hienoa elämässä jo ennen lapsiakin.
 
Minulla ei missään nimessä olisi lapsia ilman miestä. Isä on niin tärkeä juttu lapsille ja mies minulle lapsen isänä, että en olisi minuuttiakaan edes harkinnut äidiksi tuloa yksin. En ehdoin tahdoin halua isättömiä lapsia itselleni, jos voin siihen vaikuttaa.

Olin miehen kanssa kaksin järkyttävän kauan ilman että halusin lasta, joten luultavasti yksinäisenä ja sinkkuna olisin ollut tyytyväinen ilman lapsia, minulla oli niin paljon kaikkea hienoa elämässä jo ennen lapsiakin.
Meillä ihan päinvastainen ajattelutapa. :)
 
viera.s
Yksi asioista, joita "kadun" on se, etten lähtenyt yksin hedelmöityshoitoihin ensimmäisen puolisoni kuoltua. Eli tässä kohdin olemme kovin erilaisia...
Järkyttävä ajattelutapa. Miehen geeneillä ei ole mitään väliä vaan sinulle kelpaa mikä tahansa mies kunhan sinulla on iso perhe?

Mieleltään terve nainen valitsee miehensä sen mukaan millaisia ominaisuuksia hän haluaa lapsilleen.
 
vieraa
Värin voi "valita" keinohedelmöityksessäkin.
Lapsen persoonallisuuteen , perusluonteeseen yms. "millainen hän on" taas ei vi vaikutaa kumppaninvalinnalla.
Käsittämätöntä tekstiä aikuiselta ihmiseltä. Aivot ovat soluja ja geeniperimä määrittää aivojen rakennetta siinä missä ihon väriä tai kehon ulkomuotoa.

Loput luonteesta tule kasvatuksesta ja tähän kumppanin valinnalla on myös ratkaiseva vaikutus.
 
vierailija
Millä ap ajattelee että ois rahottanut nämä yksinäisenä naisena tehdyt hedelmöityshoidot joilla suurperhe ois saatu aikaan? Niin kun varmasti tiedät, julkinen ei ois sulle apua siinä tarjonnu.

Puhumattakaan siitä millä yksinäinen suurperheen äiti ylipäätään elättää perheensä?
 
vierailija
Eikö nyt löytynyt kenenkään muun aloittamaa ketjua, minkä sinä Patula olisit voinut nostaa?

Olet ennenkin nostanut Mummeliisan ketjuja. Anna nyt jo olla.
On varmaan moni muukin kuollut, koska viestejä on vuodesta 2007 ainakin. En koskaan katso, kenen ketjusta on kyse. Mummeliisasta tosiaan muistan vain, et söi sitä vanukatsa, jossa on E407. Siksi, mutta olisi se voinut olla jonku muunkin postaus, mun puolesta ihan sama kenen.
 

Yhteistyössä