Jos epäilee että lapsivettä tihkuu, rv 37+5..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Kyl sitä tihuttas melkeen kokoajan, et luulisin et sulla jotain muuta sielt valuu

Ei tosiaan välttämättä. Mulla se alkoi myös noin rv 38+, että silloin tällöin huomasin lurahdukset ja sitten taas ei mitään. Pikkuhiljaa voimistui siten, että kosteaa oli koko ajan. Kuulemma johtui siitä, että reikä oli ylhäällä, riippui omista asennoista, koska sitä sieltä sitten valui.

Mulla molemmat synnytyksen lähtenyt korkealla lapsivedenmenolla (tihkui niin vähän ettei edes pikkuhousunsuoja kunnolla kastunut) ja jopa synnärillä kätilöt on eka meinannut (molemmilla kerroilla) että ei tämä todellakaan ole mitää lapsivettä kunnes lääkärin tekemä testi osoitti luulot vääriksi ja olikin lapsivettä.
Ensimmäisessä synnytyksessä sain infektion (lapsivesi lähti valuun su, synnytys käynnistettiin vasta ti) ja siitä viisastuneena neuvoisin käymään näytillä vaikka itsekin vähä epäilis että onko valkovuotoa vaan.. Ekalla kerralla luulin valkovuodoksi, toisella kerralla osasin jo epäillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
No käytiin sairaalassa yöllä, eikä ollut lapsivettä.
Mutta moneen kertaan sanoivat, että parempi käydä tsekkaamassa kun miettiä itekseen kotona.. :)

No hyvä ja juuri noin pitäisikin toimia, mieluummin tarkistuttaa. Ekassa tosiaan tihkui lapsivettä ja toisessakin raskaudessa alkoi loppupuolella tihkua jotakin. Sain neuvolasta testeriliuskoja, mitkä taisi olla vanhentuneita, välillä näytti, että lapsivettä on ja 5 minuutin päästä, ettei olisi. No sillä kertaa ei onneksi ollut, tarkistuttamassa kävin kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mihin synnärille sä muuten meet? Asutteko edelleen Forssassa? Mä oon kaikki kolme saanut Loimaalla. :)

Terkuin pa-ka kaveri

Mä meen Hämeenlinnaan ja asutaan edelleen täällä Forssassa :) Kukas sä sitten oot? :whistle:

Yhteistyössä