Jos ekassa raskaudessa ei tullut raskausarpia, voiko olla huoletta myös seuraavissa raskauksissa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Limeoline
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luulen, että johtuu kudostyypistä tuo, että tuleeko raskausarpia helposti. Tuskinpa se kudostyyppi muuttuu ajan myötäkään. Minullekaan ei tullut raskausarpia ensimmäisessä ja tähän mennessä ainoassa raskaudessa.
 

Yhteistyössä