M
Mietteliäs
Vieras
Oon aika huolissani,kun tässä raskaudessa ei ole ollut oikein mitään oireita.Viikkoja on nyt 7+4.Kolme edellistä raskautta oli aika samanlaisia keskenään.Yökkäily alkoi rv.6,muutaman kerran oksensinkin.Nyt en ole yökännyt kertaakaan.Ruokaa pystyn syömään normaalisti,mitä nyt jotkut rasvaiset ruoat inhottaa sen verran,etten niitä ole syönyt.Mitenkään väsyneempikään en ole ollut.Muutamia kertoja on tullut repäisykipuja,mutta niitäkin vain alussa.
Ultraan odottelen kutsua,mutta sinnekään en nyt tähän hätään heti pääse.Mielessä kummittelee ajatus tuulimunaraskaudesta,vaikka toisaalta olen lukenut keskustelupalstoilta,että tuulimunassakin voi olla hyvinkin paljon raskausoireita.Kyllä tiedän senkin,että raskudet voi olla hyvinkin erilaisia,mutta toisaalta mulla siis 3 raskautta mennyt samalla kaavalla..
Ultraan odottelen kutsua,mutta sinnekään en nyt tähän hätään heti pääse.Mielessä kummittelee ajatus tuulimunaraskaudesta,vaikka toisaalta olen lukenut keskustelupalstoilta,että tuulimunassakin voi olla hyvinkin paljon raskausoireita.Kyllä tiedän senkin,että raskudet voi olla hyvinkin erilaisia,mutta toisaalta mulla siis 3 raskautta mennyt samalla kaavalla..