Neljäs raskaus ja eka kertaa ei pahoinvointia,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko muilla näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko muilla näin

Vieras
joka kerta aiemmin on pahoinvointi ja oksentelut alkaneet heti plussan jälkeen enkä ole pystynyt juomaan yhtään kahviakaan. muutenkin oireet ovat olleet selkeitä alusta asti, olin tosi väsynyt ja ailahteleva.

Nyt rv7+ eikä mitään oireita, joka aamu odotan pahoinvointia mutta ei. Kahvikin maistuu kuin tavallisesti, korkeintaan rinnat ovat vähän arat. En ole yhtään väsynyt ja voin kaikinpuolin loistavasti.

Voiko raskauoireet vaan vaihdella näin eri raskauksissa, vaikka edellisissä ovat olleet samanlaisia? Pelkään jo keskenmenoa tai jotain tuulimunaa.

kaikissa kolmessa edellisessä raskaudessa. Nyt porskuttelen viikoilla 16+2 ja olo on ollut hyvä alusta asti. Ei pahoinvointia eikä muitakaan oireita, vauva voinut myös mainiosti. Ei oireettomuuden tarvitse merkitä aina pahinta. :)

Itselläni eka raskaus oli hyvin vähäoireinen ja se osoittautui tuulimunaksi. Kolme seuraavaa olivat raskausoireiltaan alusta lähtien hyvin selvät ja kahvi jäi heti, ei maistunut... Viides raskaus oli taas vähäoireinen ja päättyi viikolla 10 - alusta sati olin ounastellut, että päättyy kyllä keskenmenoon. Kuudes raskaus oli samantapainen oireiltaan ihan alusta asti - kahvikin maistui entiseen tahtiin eikä ollut juurikaan oireita - ja tuossa tuo tyttö nyt tuhisee.

Joten hyvin erilaisia hyvinkin päättyvät raskaudet voivat todella olla raskausoireiltaan, vaikka olin keskenmenon jälkeen ihan vakuuttunut, että kyllä oireista voi päätellä raskauden tilaa.

Alkuperäinen kirjoittaja 24/7:
kaikissa kolmessa edellisessä raskaudessa. Nyt porskuttelen viikoilla 16+2 ja olo on ollut hyvä alusta asti. Ei pahoinvointia eikä muitakaan oireita, vauva voinut myös mainiosti. Ei oireettomuuden tarvitse merkitä aina pahinta. :)

Kiva kuulla!

Niin paljon vaan kuulee sitä ettei keskenmenneessä raskaudessa oireet olleet vaisut. Sitten tuleee mieleen sekin että mulla ei ole ollut yhtään keskenmenoa ja kolme hyvin mennyttä raskautta vaan. Voiko tuo tuuri jatkua näin?

Mulla oli kolmannessa raskaudessa pahoinvointia jo heti alkuunsa, paljon aikaisemmin kuin kahdessa edellisessä. Niin ja kolmashan minulla päättyi surullisesti alkion kuolemaan. :(

Yhteistyössä