Jos ei VOISI asua Suomessa, missä maassa voisit asua?

matkamies maan
On kyllä niiiin monta maata jossa ei ole tullut edes käytyä, joten todella vaikea vastata! Niistä joissa en ole käynyt, ehkä eniten tällä hetkellä kiinnostaisivat Uusi-Seelanti tai Australia. Niistä joissa on tullut aikaa vietetyksi, muuttaisin mieluiten Hollantiin.

Jaa, saanko mina sanoa , etta Suomessa, kun niin paljon muualla on jo tullut asuttua.

Mutta ihan oikeasti voisin asua Australiassa, Kanadassa, Italiassa, Yhdysvalloissa(sinne varmaan joskus takaisin mennaankin), Chilessa

Ruotsissa, Norjassa, Englansissa ja Nigeriassa.

Nigeria nyt on muutenkin ihan todennäkönen joskus tulevaisuudessa jos mies haluaa muttaa kotiiin. Ei nyt ajankohtasta mut ehkä joskus kuuden-seitsemän vuoden jälkeen.

Kanada ehken ykkösenä, melko samankaltainen yhteiskunta rakenne kuin meilläkin, ihmiset avoimia ja iloisia muttei kuitenkaan yhtä "riehakkaita" kuin Jenkit

USA, tuonne voisin varmaan sopeutua kanssa, pitäisi vain varmaan opetella ystävällisyyttä ja small talkia ensin..
Australia/Uusi seelanti kiinnostaisi myös vaan taitaisi olla liian kuuma minulle.

Viblsp
Joku, jossa ei ois kesää ollenkaan, ois kiva. Etelämanner vois olla kiva. :whistle: ;) No juu, ehkä liian hiljainen paikka, mutta sääolosuhteet tuntuvat ihanteellisilta. :D Vaikkei se maa olekaan, vaan manner.

jos piteempään pitäisi olla niin varmasti norja olisi sellainen maa, mutta jos muutaman vuoden niin sitten juuri nämä kaukaiset lämpöiset maat.. luulen että tosi erilainen elämäntapa olisi kiehtovaa aluksi mutta pidemmän päälle mulle sopisi parhaiten tämä pohjoismainen elämäntapa... =)

vitsinä heitän että karibialle voisin eläkepäiviksi muuttaa. Mutta sitten ajatellen suomen luonnon rikkautta ja neljää vuodenaikaa. jäisinkö kaipaamaan niitä.
Ja jos ihan oikeasti ajattelen, niin kyllä kai se kielitaito pitäisi olla jotenkin hanskassa

Yhteistyössä