Sano yksi =) Minä kuvittelen voivani asua ainakin Saksassa, Ruotsissa, Tanskassa, Iso-Britanniassa, USAssa, Turkissa, Ranskassa, Belgiassa, Hollannissa, Italiassa noin alkuun, mutta en hinkuisi Albaniaan, ainakaan tällä tietoa =)Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Melkein missä vaan.
En mä osaa päättää edes suosikkiani. :/
Minä myös voisin kuvitella, että esim Michigan sopisi minulleAlkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:Amerikan Yhdysvallat B)
Erittäin hyvä vastaus, siellä minäkin voisin kuvitella asuvaniAlkuperäinen kirjoittaja Peppari:Kanada :xmas:
Siperia olisi hyvä siinäkin mielessä, jos olis jotain oppia vielä vailla :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Siperiassa ei vaan mä rakastan lämpöä ja hyvää ja tulista ruokaa niin ekana tuli mieleen thaimaa.. =)
Kuin myös. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:Kreikkaan tulisi suunnattua.
Oliko minulla sinun kanssasi niistä rusinarypäleistä puhetta? =)Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Mä suuntaisin tuohon lähelle, Tukholmaan, ja mielellään sinne vanhaan kaupunkiin kiitos!
Eli sulla on pari kurssia vielä käymättä? Niin mullakinAlkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Mä voisin kyllä oikeasti mennä Siperiaankin.